Accepterad Pottharn | Whitelist ansökning [Erkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pottharn

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Pottharn

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dslijhg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Söderström

Vad är ditt discord namn? Pottharn#0016

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Hej och välkommen till Niklas Larssons wh-ansökan, JAg är 40 år gammal, ska flytta in i Multistaden ännu en gång, förre detta, vianor, marja-lisa och mekonomen anställd och även förre detta, chef på marja-lisa, är intresserad av bilar, samt action, och även good times med allmänheten. Har gjort ett fel i staden, och sedan fått en varning pga den vanliga sjukdomen som finns i denna stad. Jag tänkte flytta in till min bror Tom, eftersom jag tycker om att skydda och ta hand om mina nära och kära, fick reda på att min bror Tom har skaffat en unge, vilket gör att jag kommer bli extra beskyddsam för min brorson.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med mer humor, bättre/seriös rp, goa tider, glädje och kommer säga till så fort jag ser något som inte ska vara så, t.ex om någon fuskar med buggar eller med rent fusk. Har även lärt mig fel och har tänkt att rätta alla fel jag har gjort, eftersom detta är en skön server/stad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eran server är väl uppbyggd, mer eran layout, era staffs och samt er hemsida. Vilket ger folk en god syn till att börja rpa på just eran server, och även därför jag vill fortsätta på denna server

Hur många timmar har du på FiveM? 749 timmar, och det är enbart RP

Hur hittade du Multistaden? Sökte på svensk RP servrar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja 2 gånger, första gången var när jag var på toa och missade att jag skulle hoppa in i support och den andra att jag råka skriva en ooc i /me

Har lärt mig av mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, köpte ny dator för typ 1 månade sedan

vidare till muntlig intervju! Vet att du har en hög RP nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka