Pottharn | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pottharn

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Pottharn

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Söderström

Vad heter du på discord? Pottharn#0016

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-20 måndag-fredag, helgen varierar eftersom jag jobbar

Berätta om dig själv Jag heter Pontus 17 år, fyller 18 om 3 månader, kommer från Ystad i Skåne. Har börjat tröttna för att inga support är aktiva och om de är så tar de minst 30 min att få hjälp, där av vill jag hjälpa till och se till så inga väntar på support. Har även sett att visa sitter och chili pratar i support chatterna, b.l.a admins

Vad skulle du göra om du blir staff? Se till att ingen behöver vänta 30-60 min bara för en fråga. Utan att se till att hjälpa alla så fort som möjligt. Och om vi har mycket att göra, så hade jag skrivit ut att Support har mycket att göra därför de kan dröja lite

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1-2 månader nu.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? När jag började spela här, då va support och Staff bra. Men nu har de bara gått nerför, tar längre tid, ingen tar allt seriöst längre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att vara aktiv, dra ner på spelandet och hjälpa i support mer.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, har varit headstaff, co-owner på göteborgs rp, just för att jag fick servern att fungera.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dv - ta bort bilar, tp id (364) teleport till den killen och innan ska du skriva/noclip. /revive id (21)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jajamän de har, lär mer lött när de e roligt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar enbart på multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har ni fler frågor, så bara skriv eller tagga mig Pottharn#0016

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka