Nekad Pottharn | Ansökan till servervakt [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pottharn

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Användarnamn: Pottharn

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus söderström

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2003

Vad heter du på discord? Pottharn#0016

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-fredaf 15-20, helger varierar eftersom jag jobbar

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1-2månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se till och hålla ordning på server, vet att jag gjort ett misstag innan vilket jag ångrar. Men sett att många inte sköter sig och att ni har fullt upp och ibland inte tid. Men jag burkar alltid köra runt eftersom jag jobbar som Mekonomen, då ser jag väldigt många som snor t.ex min bil eller försöker, eller att folk försöker hassla mig, eller som mina kompisar, de blir liksom hotade mitt i stan eller typ vid polishuset, och sånt ser jag inte som sunt förnuft.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill ha en bra server där alla kan spela som de vore verklighet, och inte förstöra allt de roliga. Vet även att ni har mycket att göra, så jag vill gärna underlätta för er så mycket som möjligt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Att vara aktiv, underlätta för er, vilket resulterar i att ni högre staffs kan fokusera på att fixa server med t.ex buggar

Varför ska just du bli servervakt? Varför, jo för att jag har inte tålamod för folk som bryter mot lagar, vill även hålla servern i ordning och hoppas att detta blir Sveriges finaste server

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att få ordning, de flesta alla som har wh kan inte reglerna, de kan inte rpa, kan inte fatta vad rdm eller vdm är, eller när de är tillåtet att skjuta folk

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /tp eller /go to320, /kick 210 anledning, /ban 732 anledning, /revive 42,

Är du whitelistad på serven? Ja, sen dag ett,

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev bannad en gång, för att jag var på toa, då jag inte såg att jag skulle komma in i support, och när jag kom tillbaka, skulle jag bara laga en kunds bil, då jag blev bannad, Anledning till att jag erbjöd svart. Har bara blivit bannad 1 gång under mina 2-3 år som jag spelat rp. Och jag ångar det. Sen har jag även 1 varning för att för att för dem hade jag punktering när jag körde i300. Men för mig hade jag ingen punktering

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, de gör jag inte, för att jag vill att denna servern ska bli så bra som möjligt, och man får inte samma rp nivå om man spelar på flera servervar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka