Nekad Pottan07 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pottan07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355343112/

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik Karlsson

Vad är ditt discord namn? Patten#7883

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Karlsson och är 24 år gammal. Linus föddes år 1997 den 10 april i en liten stad som heter hardemo. Han hade en bra barndom och älskade att hjälpa sin pappa med mekande av olika saker. Han har också tränat i hela sitt liv så träna är inga problem för Linus. Linus skulle gärna vilja bli mekaniker eller polis eftersom han älskar att hålla på med bilar. Men hans största dröm är att kunna hjälpa till i samhället. Linus har inga speciella fiender och är snäll mot alla. Linus försöker alltid vara trevlig och visar respekt mot alla det har han lärt sig i sin uppväxt. Han är en ganska tystlåten person men är väldigt jobb villig. Han är intresserad av bilar och motorer och saker som går på hjul. Han har inga problem med att samarbeta med folk i sin omgivning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill på värka servern att bli så bra som möjligt. Jag kommer bidra med bra RP och jag har vänner som säger att jag är bra på att RPa och jag tycker det är väldigt roligt med RP. Jag vill få en roll/jobb där jag blir känd för att vara så trevlig och snäll mot alla. Jag vill också ha ett jobb för att jag vill på värka och hjälpa till att få servern bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt rolig server för man känner en sån feeling av RPn så man vill bara spela mer. Jag vill spela på Unive för det känns som en seriös server med mycket bra folk.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig och jag kände direkt att det här måste jag testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett så bra jobb och på verka servern att bli bättre. Sen också att få ett bra ryckte om att man alltid är trevlig och snäll. Jag vill också bli bättre och utvecklas inom RPn.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa bra jobb och få servern att bli så bra som möjligt. Sen att kunna bidra med att fler spelar och servern växer och blir bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Unive är det ända servern jag spelar för jag anser att den är seriös och RPn är rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka