Nekad PoTheBadBoy | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

PoTheBadBoy

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198891368005/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Granath

Vad är ditt discord namn? PoTheBadBoy#4753

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal. Han har skägg och brunt hår. Hans barndom var väldigt svår! Hans föräldrar var väldigt stränga mot honom när han var liten! Han gjorde ganska dåligt i skolan för att han har dyslexi och ADHD. Han klarade inte heller sim proven! Han gick aldrig ut ur skolan! Hans pappa ägde en Pontiac Firebird! Han har ett väldigt stort bil intresse oavsett om han inte är den bästa bil föraren! Hans dröm bil är en Dodge Challenger! Han har förstört många billar under hans år! Han gillar tjejer och att va med sina kompisar där! Han bor i en liten lägenhet nära postnord! Han har jobbat som postnord och nu reporter! Han har ganska svårt att tjäna pengar!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna rp fullt ut, kunna jobba som mer, bli jägare. Och så vill jag kunna göra mycket mer saker!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Snällt community och så är den Svensk och tycker att det är roligt att spela på den!!!

Hur hittade du Unive? Såg det på twitch och tik tok så tyckte jag att det såg kul ut!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli rik och jobba som allt möjligt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Kunna hjälpa andra och bli mekaniker.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara denna server!

Tillbaka