Potato-son
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik johansson
Vad heter du på discord? Henrik#9898
Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är väldigt akriv aktiv som spelare. Har även spelat i över ett halvår på servern.
Ofta.
när jag kommer vara aktiv:
Måndag 15:30-21:00
Tisdag 14:00 - 21:30
Onsdag 14:30 - 21:30
Torsdag 15:30 - 21;30
Fredag - 15:15 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i ett år men lämnat servern för ett tag sedan men joinade tillbaka då jag märkte att ortenwave endast hade lallare och RDM och VDM::ERS.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger (kan skicka bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Banna lallare RDM och även så kallade VDM och powergaming, OOC.
En servervakt har som uppgift att kicka även banna folk som inte följer reglerna. Även support)
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag kan alla /kick (id) (anledning)
/Kick (149) (Powergaming och OOC)
/kick (250) (läs reglerna och slå på push to talk!)
/kick (253) (Lallare+inget mål med karaktären)
/sqban (1) (Mass RDM och VDM samt alt+f4 tabbar för att försöka undvika ban-) (2dagar)
/sqban (id) (anledning) (tid)
/tmp=tp till markern
/tp (id) /tp (13)
/fly
/invisible
/visible
/jail (id)
/freeze (id)
/give (id) (MP5)
/clear inventory (id)
/PM (id) (text)
/revive (id)
/respawn (id)
/to (id)
/toggleid
/timeout (id) (anledning) (tid)
/untimeout (id) (anledning)
/unban (id) (tid)
/spectate (id)
/to (id)
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex. Du har vapen på dig och krashar och lägger direkt i dem i handsfacket och sedan använder du dig av /dv för att slippa sitta i fängelse. Eller sådant
Vad heter du på discord? Henrik#9898
Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. jag är väldigt akriv aktiv som spelare. Har även spelat i över ett halvår på servern.
Ofta.
när jag kommer vara aktiv:
Måndag 15:30-21:00
Tisdag 14:00 - 21:30
Onsdag 14:30 - 21:30
Torsdag 15:30 - 21;30
Fredag - 15:15 - 23:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? i ett år men lämnat servern för ett tag sedan men joinade tillbaka då jag märkte att ortenwave endast hade lallare och RDM och VDM::ERS.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger (kan skicka bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Banna lallare RDM och även så kallade VDM och powergaming, OOC.
En servervakt har som uppgift att kicka även banna folk som inte följer reglerna. Även support)
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag kan alla /kick (id) (anledning)
/Kick (149) (Powergaming och OOC)
/kick (250) (läs reglerna och slå på push to talk!)
/kick (253) (Lallare+inget mål med karaktären)
/sqban (1) (Mass RDM och VDM samt alt+f4 tabbar för att försöka undvika ban-) (2dagar)
/sqban (id) (anledning) (tid)
/tmp=tp till markern
/tp (id) /tp (13)
/fly
/invisible
/visible
/jail (id)
/freeze (id)
/give (id) (MP5)
/clear inventory (id)
/PM (id) (text)
/revive (id)
/respawn (id)
/to (id)
/toggleid
/timeout (id) (anledning) (tid)
/untimeout (id) (anledning)
/unban (id) (tid)
/spectate (id)
/to (id)
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex. Du har vapen på dig och krashar och lägger direkt i dem i handsfacket och sedan använder du dig av /dv för att slippa sitta i fängelse. Eller sådant