Accepterad potato | Medlem ansökning (Wille) (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potato

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960618566

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Empan#3592

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Emil och är 20 år gammal och hans intressen är Bilar, Motorcyklar, Hans drömjobb är att jobba med något med bilar i som t ex Trygghansa, mekonomen, falck eller som bilförsäljare.Han raggar på fritiden och han äger två bilar en Volkswagen golf mk2 och en Audi 80 Cabriolet, han drömmer om att äga en Suzuki Srad 750 och en 1978 FIAT 125 som han kan ragga runt i. När han var liten ägde hans föräldrar en bilfirma och därifrån fick hans sitt intresse för att vara en bilförsäljare. Just nu jobbar han som Skogshuggare vilket han tyckte var riktigt roligt i början men har nu tröttnat helt på det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ? Ni borde whitelista mig då jag är en rpare av erfarenhet av allt och jag försöker alltid göra ett roligt scenario. Jag är även en spelare som är trusted som man kan lita på. Jag gör aldrig något dumt med flit men ibland kan man ju självklart göra fel vilket alla gör. Men till de stora hela så är jag oftast den rpare som fokuserar på roliga scenarion för båda parter, men även den som kan planera ett scenario under en längre tid. Jag är också den personen som spelar för att "Döda är sista utväg".

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av just unive är för att jag gillar verkligen hur ni har byggt upp en sån hög rp nivå med så många spelare på servern som rpar, Jag är också fascinerad över de regler som ni har på unive och att så otroligt många spelare kan spela efter dom reglerna och att de faktiskt tycker det är kul att spela till regler och att ni verkligen har lyckats med att folk tycker att det är kul.

Hur hittade du Unive? genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha sån bra rp som möljigt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att tillföra så hör rp som möljigt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka