Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197960618566/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Empan#3592
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emil. och han är 20 snart 21 år gammal. Hans bakgrund är att när han var liten dog hans föräldrar i krig och hans foster föräldrar tog droger och slog honom. Vilket gav han ADHD men han har alltid varit trevlig men tyst och blyg. När han är själv har han ofta depression. Han har alltid velat ha rättvisa men på ett annorlunda sätt. Han har velat förstöra samhället. Han består av mycket hat men aldrig visar det. Det finns massa saker han hatar men inte så mycket han gillar. Det ända han gillar är att köra runt med en bil utanför stan. Sen när han blev äldre så började allt bli värre, Han gick med i kriminella gäng och började inte sköta sig. Han var i en vidrig smärta och behövde hjälp men fick det aldrig i tid. Tills han blev kallad ´´Det svarta krimodjuret´´ i staden för att han betedde sig som ett odjur. En gång var han nära döden för att landets insats styrkor tänkte fånga honom. Men han lyckas fly genom sina vänner örjan och bengt, Sen hittade han fredo som gav han rätt väg i livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på unive så att jag kan få förmonerna och fördelarna till att tex skaffa bättre jobb och ha lite mer frihet och tillit i staden. Får jag medlemskap kommer det påverka mig positivt och göra min rp bättre och roligare och så jag kan hjälpa andra som inte är lika bra som jag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av just unive är för att jag gillar verkligen hur ni har byggt upp en sån hög rp nivå med så många spelare på servern som rpar, Jag är också fascinerad över de regler som ni har på unive och att så otroligt många spelare kan spela efter dom reglerna och att de faktiskt tycker det är kul att spela till regler och att ni verkligen har lyckats med att folk tycker att det är kul.
Hur hittade du Unive? genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få sån hög rp som möglit
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra med så br arp sokm möglit
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Empan#3592
Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emil. och han är 20 snart 21 år gammal. Hans bakgrund är att när han var liten dog hans föräldrar i krig och hans foster föräldrar tog droger och slog honom. Vilket gav han ADHD men han har alltid varit trevlig men tyst och blyg. När han är själv har han ofta depression. Han har alltid velat ha rättvisa men på ett annorlunda sätt. Han har velat förstöra samhället. Han består av mycket hat men aldrig visar det. Det finns massa saker han hatar men inte så mycket han gillar. Det ända han gillar är att köra runt med en bil utanför stan. Sen när han blev äldre så började allt bli värre, Han gick med i kriminella gäng och började inte sköta sig. Han var i en vidrig smärta och behövde hjälp men fick det aldrig i tid. Tills han blev kallad ´´Det svarta krimodjuret´´ i staden för att han betedde sig som ett odjur. En gång var han nära döden för att landets insats styrkor tänkte fånga honom. Men han lyckas fly genom sina vänner örjan och bengt, Sen hittade han fredo som gav han rätt väg i livet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem på unive så att jag kan få förmonerna och fördelarna till att tex skaffa bättre jobb och ha lite mer frihet och tillit i staden. Får jag medlemskap kommer det påverka mig positivt och göra min rp bättre och roligare och så jag kan hjälpa andra som inte är lika bra som jag.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att bli intresserad av just unive är för att jag gillar verkligen hur ni har byggt upp en sån hög rp nivå med så många spelare på servern som rpar, Jag är också fascinerad över de regler som ni har på unive och att så otroligt många spelare kan spela efter dom reglerna och att de faktiskt tycker det är kul att spela till regler och att ni verkligen har lyckats med att folk tycker att det är kul.
Hur hittade du Unive? genom en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få sån hög rp som möglit
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bidra med så br arp sokm möglit
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej