Accepterad potato | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potato

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? Potatis

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter emil. och han är 20 snart 21 år gammal. Hans bakgrund är att när han var liten dog hans föräldrar i krig och hans foster föräldrar tog droger och slog honom. Vilket gav han ADHD men han har alltid varit trevlig men tyst och blyg. När han är själv har han ofta depression. Han har alltid velat ha rättvisa men på ett annorlunda sätt. Han har velat förstöra samhället. Han består av mycket hat men aldrig visar det. Det finns massa saker han hatar men inte så mycket han gillar. Det ända han gillar är att köra runt med en bil utanför stan. Sen när han blev äldre så började allt bli värre, Han gick med i kriminella gäng och började inte sköta sig. Han var i en vidrig smärta och behövde hjälp men fick det aldrig i tid. Tills han blev kallad ´´Det svarta krimodjuret´´ i staden för att han betedde sig som ett odjur. En gång var han nära döden för att landets insats styrkor tänkte fånga honom. Men han lyckas fly genom sina vänner örjan och bengt, Sen hittade han fredo som gav han rätt väg i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med till en hög och roligt rp på server med målet att få dom jag rp med och mot så roligt de bara kan ha medans jag är en seriös rp med mycket erfarenhet inom rp oavsätt vad jag rp som

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så att dlm jag rp med ska få ha det så roligt som möljigt och att dom ska kunna skrata bakom sin skärm när dom spelar oavsätt om de vinner sitt senario eller om de förlorar så ska dom få ha de så roligt oms möljigt. och de är mitt största mål med rp överlag att få dom ajg rp med att skratta

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har ajg jag ahr rp på unive sedan 2021 men ett par pauser då jag inte alltid haft tid att rp pga mycket skola men nu när de har lagt sig så ska jag tillbaka till min rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka