- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152286620/
Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c
Vad är din discord tagg? PotatoDavid#1337
Vem var det som bannade dig? 4anders
Hur lång tid var din ban? 20 dagar men 19 dagar kvar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, kör 130 i stan
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde i 130 kmh i stan vilket är över hastighetsgränsen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil och han som ville köpa den ville att vi skulle åka en runda. Vi åkte och han gillade den inte. Vi åkte sedan till motellet där jag hade en annan bil jag ville sälja, vi var påväg till vianor och ungefär vid club de muneno råkade jag nog trycka på lite och det var ingen i närheten och jag hade kon troll över bilen. Sedan när vi var framme vid mitt arbete (vianor) så¨blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt eftersom att jag endast körde i 130kmh med kontroll på bilen. Sedan så är jag annars en ganska bra förare och är fullt medveten om hastighetsgränsen. 130kmh känns inte mycket snabbar än 80kmh och utförde ingen skada på något. 130kmh när man passerat centrum är verkligen inte overkligt skulle jag säga.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5st låter mycket men några av dom var när jag var lite nyare och 3 av dom har blivit överklagade. Jag har lärt kmig om alla bans, speciellt sunt förnuft där de inte står tydligt i reglerna och den kan tolkas lite olika. Dock vet jag att man ska tänka som man hade gjort i verkligheten och jag hade inte blivit förvånad om jag körde 130kmh på en raksträcka i stan där det är 80kmh gräns.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog ha kört lite långsammare . Vilket är under 80kmh i stan. Ifall jag hade velat köra lite snabbare hade jag fått göra det utanför stan på motorvägarna där gränsen är 120kmh.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att 80kmh verkligen ska följas och inte köra något snabbare än det. Sedan har jag även lärt mig att småsaker kan få stora konsekvenser vilket är en bra utveckling för Unive som rp server. Jag tycker det är helt rätt att straffa folk som gör fel! Dock tycker jag att 130kmh i stan inte borde leda till 20 dagars ban vilket motsvarar ca 3 veckor. Men men det kanske är det bästa ändå
)
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001470ccb9c
Vad är din discord tagg? PotatoDavid#1337
Vem var det som bannade dig? 4anders
Hur lång tid var din ban? 20 dagar men 19 dagar kvar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, kör 130 i stan
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag körde i 130 kmh i stan vilket är över hastighetsgränsen.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja min bil och han som ville köpa den ville att vi skulle åka en runda. Vi åkte och han gillade den inte. Vi åkte sedan till motellet där jag hade en annan bil jag ville sälja, vi var påväg till vianor och ungefär vid club de muneno råkade jag nog trycka på lite och det var ingen i närheten och jag hade kon troll över bilen. Sedan när vi var framme vid mitt arbete (vianor) så¨blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var felaktigt eftersom att jag endast körde i 130kmh med kontroll på bilen. Sedan så är jag annars en ganska bra förare och är fullt medveten om hastighetsgränsen. 130kmh känns inte mycket snabbar än 80kmh och utförde ingen skada på något. 130kmh när man passerat centrum är verkligen inte overkligt skulle jag säga.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5st låter mycket men några av dom var när jag var lite nyare och 3 av dom har blivit överklagade. Jag har lärt kmig om alla bans, speciellt sunt förnuft där de inte står tydligt i reglerna och den kan tolkas lite olika. Dock vet jag att man ska tänka som man hade gjort i verkligheten och jag hade inte blivit förvånad om jag körde 130kmh på en raksträcka i stan där det är 80kmh gräns.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog ha kört lite långsammare . Vilket är under 80kmh i stan. Ifall jag hade velat köra lite snabbare hade jag fått göra det utanför stan på motorvägarna där gränsen är 120kmh.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att 80kmh verkligen ska följas och inte köra något snabbare än det. Sedan har jag även lärt mig att småsaker kan få stora konsekvenser vilket är en bra utveckling för Unive som rp server. Jag tycker det är helt rätt att straffa folk som gör fel! Dock tycker jag att 130kmh i stan inte borde leda till 20 dagars ban vilket motsvarar ca 3 veckor. Men men det kanske är det bästa ändå
Har du läst våra regler? Ja