Nekad potato | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potato

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? emil

Vad heter du på discord? empan#3592

Hur gammal är du? jag är född 2007 så jag är 13 fyller 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 525 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på klubben då det är ett roligt jobb med mycket rp speciellt social rp vilket jag gillar riktigt mycket. Jag vill kunna ha kul med mina kompisar och anställa nya kollegor för att ha kul med. Om jag blir chef kommer jag vilja ha långvariga och stora scenarion eller fester i detta fall. Till exempel kommer vi scenarion för där vi städar i klubben samt efter där vi kanske borstar bort skräp och trokar bänkar. När vi inte har fester kommer vi chilla i klubben kanske göra så man kan boka festen privat exempel om du bokar den för en timmer eller dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har även jobbat som polis och vd på falck vilket är tecken på att jag kan vara chef och ta ansvar. och det gör så att jag vet hur jag ska bete mig

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Emil svenson och han är 20 år men fyller 21. min karaktär är väldigt trevlig och vill ge alla en skans. Men om andra börjar snaka skit om mina polare så kommer jag att börja hetsa mot dom. hans tidighare yrken är falck vd och polis.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne 3 till 4 timmar om dan på vardagen men på fredag lördag så gör jag mycket mer till 10 till 11 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag att göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det är klart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka