Nekad potato | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

potato

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197960618566

Ditt Hex-ID: 110000100056246

Vad är din discord tagg? empan#3592

Vem var det som bannade dig? achoo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt ut från bilen när den rulade och det var det jag fick ban för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att det var skotlosning och dom sköt mot oss sen körde jag och en kolega runt för att skuta dom och vi ser dom och min kolega åker dit stannar för att skuta du skuter jag mot dom när bilen var stillaståede men det var den tytligen inte men för mig var den det och sen åker vi vidare och jag hoppar ut och skuter mot dom men jag blir skute det var de som hände från mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det ointe för att jag skuter från en rullade bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag läser igenom reglerna igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte skuta från bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig skutra från någon bil

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka