Nekad POTATISBULLE | Ban överklagan [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640/

Ditt Hex-ID: 1100001485f1158

Vad är din discord tagg? POTATISBULLE#7696

Vem var det som bannade dig? Troik#8059

Hur lång tid var din ban? 24 Timmar/ 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/993932709019791372/994927034197360690/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ska lära mig en läxa och att jag ska tänka på de till nästa gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i fängelset med en person som är i mitt gäng då kom de in en kille och slog oss alla 3 bara så där och sen slog vi honom och sen skriver han /me spottar på honom, och sen pekar han finger åt oss då började jag pissa på honom och då blev jag bannad. Det är vad jag kommer ihåg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel jag borde vara lite mer seriös när jag sitter i fängelset det borde alla men jag ska tänka på mig själv först, men nu har jag lärt mig att jag inte ska lalla och att jag ska vara mer seriös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 va 1 timme lång men då var de mest att jag skulle tänka på 2 saker och en var ett missförstånd som dom trodde var copbait men de var de inte utan jag ville bara ställa en fråga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade inte slagit på honom lika mycket som jag gjorde och inte pissat på folk häller utan jag skulle ha pissat där man ska göra de och jag skulle inte ha lallat utan varit mer seriös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska lalla i fängelset och inte pissat på folk och så har jag läst regeln sunt förnuft igen så nu fick jag en påminnelse på va de va och att jag inte ska göra så till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka