Accepterad POTATISBULLE | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640

Ditt Hex-ID: 1100001485f1158

Vad är din discord tagg? POTATISBULLE#7696

Vem var det som bannade dig? Amo_147#4874

Hur lång tid var din ban? 24 Timmar/ 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, kör offroad med sportbil därefter RPar inte på skador.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man ska ju inte köra offroad med sportbil och de vet jag men jag höll på att göra meth och då är de två gånger man behöver köra offroad men tänkte inte på de tyvärr men sen att jag inte rpar på skador de vet jag att man ska göra men i de här sammanhanget så flög jag en liten bit med bilen men jag har sätt massor av andra personer göra de också men dom har inte blivit bannade eller något dom har inte häller rp at på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på och göra meth sedan när jag skulle köra upp till den methen som är samma motorväg som fängelset har (Dåligt förklarat) men då när jag skulle köra upp så gasade jag ganska mycket lite för mycket kanske så jag flög en liten bit och landade med 4 däck på berget mot de hållet jag flög åt eller vad man ska säga men men då fortsätter jag bara att köra rpar inte, glömde bort men jag själv tyckte inte att det var värsta men jag fattar vad ni tänker, men då fortsätter jag köra till methet som vanligt sedan när jag kommer fram till stället och börjar ta lådan så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var de inte men i den stunden när jag körde så tyckte jag inte att de va värsta grejen när jag flög för jag flög inte jätte högt ifrån mitt perspektiv men jag fattar att jag ska rpa på skadorna och att jag ska tänka på att inte köra offroad med en sportbil vilket också är lite suntförnuft i mitt fall skulle faktiskt inte köra sportbil offroad om jag ska vara ärlig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg så jätte bra men jag har för mig att de bara var 1 timmes bann dom flesta gångerna och bara småsaker som jag skulle tänka på till nästa gång.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpa på skadorna kört lugnare med en annan bil som är till för offroad och hade typ sagt aj och skrivit /sme och ont lite här och där typ.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska köra med sportbil offroad vilket jag visste men tänkte inte på de men ska göra de till nästa gång de lovar jag. Och jag ska rpa på att jag har ont och säga aj och lite sånt och inte bara köra iväg som ingenting hade hänt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka