Nekad POTATISBULLE | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640

Ditt Hex-ID: 1100001485f1158

Vad är din discord tagg? Potatisbulle_1234

Vem var det som bannade dig? Argon

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-02 203921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar exakt varför dom bannade mig, och dom har absolut helt helt rätt. Jag skrev lite osnälla saker i ooc men jag ångrar de så otroligt mycket och är så sjukt ledsen att jag skrev dessa saker i ooc, de kommer absolut inte hända igen och jag är så otroligt ledsen, men jag vill ändå få andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände va att jag va medvetslös och personen som höll i mig va också medvetslös, sedan från ingenstans när han släppte mig, hamnade jag i någon annans famn på marja lisa, sedan när jag va på Marja lisa skrek en grabb ställ dig upp busunge och sa typ att ja va efterbliven å allt samt sa han N ordet men de tog en annan staff tag i. Därför blev jag förbannad och skrev att han va dum i huvet och sa att jag var medvetslös, och kallade han för några taskiga saker också. De här va så förbannat fel av mig och jag ångrar de så otroligt mycket, men jag vill verkligen få en annan chans för att de är en sån dum sak som jag blev bannad för då jag vet att man absolut inte får göra såhär. Förlåt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej denna ban var absolut inte felaktig och jag håller med till hundra procent att de va fel av mig, men jag vill verkligen få en annan chans. För jag ångrar mig så sjukt mycket!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad 3 gånger, en av gångerna var fullt felaktig medans dom andra 2 va aktiva men jag gjorde banöverklagan och dom blev godkända.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det absolut enklaste sättet som jag hade kunnat göra är att bara ignorera ooc, och bara skrivit typ ingen ooc, eller bara vart helt tyst och låta dom skjöta rpandet. Och jag måste allmänt hålla en lite lägre profil i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag måste tänka ännu mer på vad jag säger och att absolut inte skriva nedsättande saker i ooc. Vilket jag redan visste från första början bara att jag va så dum nog å skrev de under detta tillfället.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Sir yes sir!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka