Accepterad POTATISBULLE | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640

Ditt Hex-ID: 1100001485f1158

Vad är din discord tagg? Potatisbulle_1234

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: 20240415211639_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att min ban var hundra procent rätt och att jag gjorde hundra procent fel, och bannen jag fick förtjänar jag till hundra procent, och jag vet att de jag sa får man absolut inte säga ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De som hände va att jag och min polare åkte till hamnen området som 64th street family ägde och skulle plocka ut belöningen, när vi väl började närma oss åkte vi genom en gränd när vi väl va där inne så skulle jag svänga för i va påväg och åka rakt in i en container, när nån konstig app typ commando promt poppar upp vilket gör så jag blir ut tabad. De som händer efter jag blev ut tabad va att jag inte kunde styra fordonet som jag satt i vilket ledde till att vi åkte rakt in i en container vilket gjorde oss väldigt skadade, sedan åkte vi vidare och jag råkade säga att min commando promt poppades upp på skärmen. Pågrund av att jag va så fruktansvärt lack då jag precis hade tagit vård och sedan efter bara 5 minuter så blir jag skadad över något jätte bullshit, detta va så sjukt fel av mig och jag ber så hemskt mycket om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej de va absolut inte en felaktig ban, de jag blev bannad för sa jag ingame då jag vet de själv och de finns tydliga bevis på det, genom ett klipp som staffen tog.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit 2 gånger solklart felaktiga sedan va de en annan ban som va för att jag kidnappade och abusade regeln fearrp genom att säga att han ska kalla mig för pappa!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda var att fortsätta åka efter krocken utan att säga något av de jag sa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag har lärt mig är att jag måste tänka ännu mer på vad jag säger ingame, jag visste redan att de jag sa va fel och att man absolut inte får göra de, de va så sjukt fel av mig och jag ångrar det så otroligt mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka