Accepterad POTATISBULLE | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640

Ditt Hex-ID: 1100001485f1158

Vad är din discord tagg? Potatisbulle_1234

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-25 172244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår till 100 procent varför jag blev bannad och erkänner att jag körde som en galning. Jag körde i 260km/h från Marja lisas till Autoexperten, och de gick väldigt fort jag håller med. Men under de tillfället tänkte jag inte på att jag körde så himla fort, jag vet att man ska hålla hastighetsbegränsningarna inne i staden eftersom ni har sagt de i både dc och genom ooc meddelande ingame. Jag försöker och alltid tänka på att köra försiktigt och ordentligt, men den här gången blev de väldigt fel, men jag ångrar de så fruktansvärt mycket och ber om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chillade runt och inte gjorde något speciellt, när jag såg någon i twitter som sökte mekonomen, och eftersom jag inte hade något annat att göra och jobbar ändå där. Så tog jag mig dit, när jag väl var där sa han till mig (Sture svensson ingame) att han behövde lagning men hans bilar var hos bärgaren, jag sa då till honom att han skulle ställa in sin bil så vi kunde köra min dit. Vi åkte från marja lisas till autoexperten bärgaren, i väldigt hög hastighet över 250km/h, och ganska skarpa kurvor. När vi väl var där hoppade personen som jag åkte med ut ur bilen och skulle ta fram sina bilar, när mitt spel frös och sen krashade. När jag sedan skulle gå in på unive igen så stod de att jag hade varit bannad, och när jag läste varför, så ångrade jag mig direkt att jag inte tänkte på hur jag körde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej en felaktig ban, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och skulle verkligen uppskatta en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på 2 år och kommer inte ihåg varför jag blev de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på hur jag körde, och hållit mig till hastighetsgränsen under 80km/h och inte ta svin skarpa kurvor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig massor, till exempel att jag absolut inte ska köra som en galning alltså inte köra över hastighetsgränsen, ta hänsyn till alla andra inne på servern som också kör bil, och att de aldrig mer ska hända.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka