Nekad POTATISBULLE | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad heter du på discord? Potatisbulle_1234

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001485f1158

Ange ditt födelsedatum 27 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går i sjuan på en skola i Täby, jag har knappast några läxor, och när jag väl har är dom väldigt enkla. Jag slutar ungefär 15:00 varje dag och rpar från och med 15:30. Jag brinner för rp därför försöker jag rpa så mycket jag kan. På vardagar blir det ungefär 5-6 timmar och på helger kan de vara upp mot 8 timmar om inte mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem den 3 oktober 2022, men fick sen indragen för jag inte kunde spela på ett halv år pågrund av min dator, men nu är jag medlem igen och blev det den 5 februari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/1214189912/760/remote/218/screenshots/20240220142612_1.jpg På bilden står de 0 gånger men jag har blivit bannad för att jag körde lite för fort i staden, men skrev en banöverklagan och blev godkänd. ( Detta hände innan testperiod )

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla servern fungerande och ren ifrån folk som inte sköter sig. Om man ser till exempel människor som bara lallar runt eller skiter totalt i reglerna flera gånger så kan man kicka dem ifrån servern och berätta varför man kickar dem. Förklarar man varför så kan de hjälpa dem att förstå vad för fel dem har gjort så kan dem läsa reglerna ytligare en gång. Därmed så hjälper man servern att bli bättre. Även fast man är servervakt så ska man rpa som vanligt. Är man servervakt så lär man också sig att ta mer ansvar och växa som person eftersom det kan stärka ens förtroende genom att bara hjälpa till att få servern att fungera som den ska. Att vara servervakt hjälper också till att avlasta staff teamet, dom har nog redan mycket saker och göra, servervakt är som en hjälpande hand. Finns också olika commands som man kan använda sig av när man är servervakt. Dom commands som finns är: /sv /toggleid /dv /kick (id) (anledning) /svban (id) anledning och sen /revive. Jag tror att revive permsen har tagits bort, men annars är det ett command.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt lite för att jag känner att det är prio 1 genom att rpn just nu på sistoende är som sämst (egen åsikt). Då jag vill hjälpa till och sätta ner min fot för att jag tycker det behövs till 200%. Folk hade uppskattat all hjälp dem får från oss servervakter som försvarar dem mot lalliga ansikten inne på Unive. Jag säger bara detta här och nu. Servervakter är dem som krävs när dem rpar då det finns alltid en bra utväg mot alla dryga personer och regelbrytare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man till exempel använder sig av sina ''krafter'', det är en fördel för sig själv. Ett exempel för det är att om du ser en person som du har varit i bråk med eller något liknande så kickar man personen för att man känner för det eller ger hämnd tillbaka. Annat exempel är om du står i kö på typ trygghansa och du är sist och det är massa personer framför dig och det kan ta hur lång tid som helst så kickar du alla som står längst fram i kön bara för att du ska komma först. Det tredje exemplet är när du ska revva folk i ett scenario, om personer dör i ett scenario och du revvar dem bara för att dem personerna inte ska förlora alla sina föremål, att man ska vinna hela scenariot. Man abusar sin power och som samtidigt är korrupt.

Nekad.
Anledning:
Blir inga mer Servervakt intagningar tills "Testperioden" är över.

Du får ansöka igen när det väl är över.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka