Accepterad potatisalex | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potatisalex

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198998510274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Edmark

Vad är ditt discord namn? Potatisalex#0819

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alexander, Alexander Johansson. Alexander har alltid varit den glada i gänget, han är alltid den som lyfter upp stämningen när den inte är bra. Han är clownen i gruppen, och klassen för den delen. Eller, han var åtminstone alla dessa saker, tills hans mamma blev svårt sjuk. Hon hade börjat märka av sin kroniska sjukdom mer än någonsin förut, hon visste först inte ens att hon hade den. Hon började få extrem smärta i magen så fort hon stoppade i sig mat, hon behövde sedan ligga i sängen mesta delen av tiden hemma. Hon slutade jobba, ligga och vila 1 timma blev till gå upp ur sängen 5 minuter. Hon fick sedan blodförgiftning. Hon överlevde, och idag är hon ute och lever sitt bästa liv. Men medans allt detta hände så var allt inte så kul för lilla Alexander, han fick inte träffa sin mamma pga att hon låg inne hela tiden. Alexander saknade sin mamma hela tiden. Alexander blev ledsen och tänkte inte på något annat än sin mamma, Alexander började tröttna på skolan 2:an men han var ändå längst fram i matteboken, han var smartast i klassen. Han hade bara några få vänner för att de flesta inte levde upp till hans intelektuelitet. MEN, det som var konstigt med det hela, var att Alexander inte fick veta någonting om sjukdomen, eftersom att han var så liten. Alexander trodde egentligen bara att hans mor var lite febrig och inte kunde äta. Men på något sätt kände han på sig att det var något mer på tok. Han började få svårt med koncentrationen, han fick en diagnos. Han började busa, springa inne i skolan blev till kasta sudd, kasta sudd blev till att snoka i rektorns rum och snoka i rektorns rum blev till tillsägelser, många tillsägelser. Sedan blev som sagt hans mamma frisk och han började gå tillbaka till sina vanliga rutiner, långsamt men stadigt. Efter den långa tiden som hans mor varit sjuk hade hon förändrats mycket, därmed blev det bråk i huset, det lädde till skilsmessa. Nu är Alexander 20 år och han är helt som vanligt, hans mamma lever än idag och samma med hans pappa.

Based on the true story of my life, fast jag glorifierade vissa saker med skolan lite, och annnat också men till mesta dels är det sant.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är en seriös rp:are, jag har varit wl förut och jag vill bliu det igen.
Bevis på att jag är seriös i mitt rp:ande är att jag gör sånna storys som ovan. Eller io detta fall inte en saga, utan en "dokumentär". Jag tror inte att någon oseriös spelare skulle ha delat med sig, let alone, göra en karaktär av sitt egna liv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den verkar seriös. Tidigare på andra servrar har det varit många som har varit oseriösa och jag har inte kunnat uppnå mina seriösa mål med rollspelandet på servern. Därför hittade jag den här, den verkar väldigt seriös, eller jag kan säga tt den faktiskt är det eftersom att jag varit WL förut på denna server, tills ett missförstånd skädde och jag blev felaktigt bannad. Då mitt WL drogs in också, därför gör jag om den idag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive för länge länge sedan, på discovery sidan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att ge de andra en så bra upplevelse som möjligt. Jag har spelat på många olika rp servrar och på de flesta så är det svårt att känna sig inbjuden eller att känna sig involverad. Alla är i som en hemlig grupp, men inte här. Jag vill också vara med att bidra till att det ska kunna fortsätta vara så på Unive. Jag vill att alla ska känna sg välkomna och ha kul! En sak till är att mitt mål är inte att få så mycket pengar som möjligt, och jag tänker inte spela för att få pengar. Jag vill spela för att ha kul och delta i infrastrkturen och samhället.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka