Accepterad potatisalex | Whitelist ansökning [JJ] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potatisalex

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198998510274/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Potatisalex#0819

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ifrån en rik familj med mycket makt men blev utslängd när han var 18 för att ha berättat för sin mor att hans far hade varit otrogen. Han är nu 20 år gammal. På grund av denna händelse så är han lite försiktigt med vilka han litar på och vilka han lägger sin dyrbara tro i (vem han litar på). Som hemlös på gatorna visste han att han behövde tjäna pengar på något sätt, så han lärde sig spela gitarr och börja med streetperformance eller act. Han blev upptäckt utav ett skivbolag och skulle skrivas på men bolaget gick i konkurs. Han fick därmed lite konpensation (ett hus). Men ialafall han älskar all sorts musik, och att spela den själv. Han är lite tyst och nästan lite mafia aktig i sitt sätt. typ som de här mafia killarna som vi alla har sätt i filmer, fast minus all kriminalitet. han har helt enkelt lite svårt att lita på folk sedan hans far svikigt honom på detta sätt.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker det är oerhört roligt att skådespela och att voiceacta. Jag letar efter en seriös RP server som Multistaden.
Jag spelar bara på en server och det är nästan aldrig jag gör det. Därför kommer jag vara ktiv och jag skulle ALDRIG trolla eller bryta mot reglerna (som jag läst igenom väldigt noga). Jag är ganska duktig på skådespeleri och sånt och ja, vad mer ka man säga? Just det vad jag kommer bidra med, jag kommer bidra med hjälp åt nya och även vara förebild för de. Hjälpa de att komma igång, påminna om regler om det behövs. Jag kommer även bidra med att göra multistaden ännu större.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar väldigt seriös, spelarna är bra på det de gör, det finns mycket att göra och det är inge RDM. Detta är nånting som jag sökt efter länge. Eller asså, jag har sökt efter en server som denna länge.

Hur hittade du Multistaden? Jag har hört lite om er och så tog jag steget att gå med när jag såg er på fiveM server bläddraren.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att utveckla mitt skådespeleri och såklart bidra till hela ekosystemet utav seriösa rollspelare som behövs för att denna server ska kunna fungera och för att alla ska ha en kul upplevelse. Inklusive mig själv såklart, jag vill ju ocks ha en bra upplevelse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, knappt alls faktiskt, händer att jag kollar till mina polare på en engelsk server ibland men annars neg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka