Accepterad potatisalex | Chef-jobb ansökan (Auto) [Oddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potatisalex

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Alexander

Vad heter du på discord? Potatisalex#0819

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från med många korta och vissa längre pauser i 2 år ungefär tror jag.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på flera nivåer. Jag kommer till att börja med vara noga med vilka jag anställer då bra kundservice är viktig. Bra kundservice är någonting som jag inte alltid har fått In character när jag besökt liknande platser. Det har varit väldigt overkligt och dåligt. Jag kommer också se till att dem som arbetar hos mig är drivna, aktiva och gillar det de gör någolunda. Jag kommer uppnå detta genom att se till att det blir en bra arbetsplats, vara trevlig och skapa en in character relation med mina anställda på samma sätt som man gör i verkligheten. Jag har själv tyvärr upplevt att många ställen som vianor och ibland även Autoexperten sällan har öppet, detta kommer jag göra allt för att undvika. Om det behövs (vilket jag är medveten om är tanken) så kommer jag arbeta lika flitigt som mina anställda. Jag kommer inte glida runt och svara på telefon samtal om någon behöver mig utan jag kommer finnas där. På plats, på mitt kontor, redo att jobba minst lika flitigt som mina anställda då det är just så jag anser att man ska arbeta som chef. Med andra ord kommer jag se till att det finns någon där som jobbar så ofta det är möjligt. Så ofta jag är inne på servern ska jag se till att vara tillgänglig om så behövs. Jag kommer också utveckla jobbet genom att se till att vara online så ofta som möjligt. Jag är enligt mig själv den chef som Unives arbetsplatser behöver. Jag är commited, nogrann, motiverad och självsäker. Det är också en sista grej jag skulle vilja trycka på innan jag slutar babbla (jag skulle kunna babbla på i år om det här), det är självsäkerhet. Det är någonting som jag anser att alla chefer måste ha, men trotts detta är det sällan man stöter på en riktigt självsäker chef, om man ansöker till jobb eller annat. Det är något som skulle utveckla Autoexperten som arbetsplats men också Unive som server, tillsammans med att jag är så aktiv och finns där för att hjälpa. Mer vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Jag är självsäker, ofta online, har en bra karaktär och är en rätt så rutinerad RP spelare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande på Mekonomen för nästan ett år sedan. Mer inom chefsjobb har jag inte. Förutom en väldigt kort stund som jag var chef över en bilfirma som jag inte minns vad den hette. En lyxbilfirma i alla fall som fanns för typ 1 år sedan och låg nära Hollywood.

Hur ofta kommer du vara inne? Så fort jag kommer hem från skolan, tills dess att jag går och lägger mig samt från och med att jag vaknat och ätit frukost tills att jag går till skolan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart. Det finns mycket annat roligt man kan ha med Unives RP.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja. Jag har läst dem oberäkneligt många gånger och tänker göra det igen om jag får jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka