Nekad Potatis1337 | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potatis1337

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Potatisen1337

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torkel, Torkel är 24år och kommer ifrån Motala där han har väst upp och levt de första 21åren av hans liv. Under Torkels uppväxt så har han gått i Södraskolan i Motala där han träffade många vänner som han fortfarande än vän med. Men efter grundskolan så hoppade Torkel av gymnasiet för att satsa på sin karriär inom day trading. Torkel började på ett jobb som fönster puttsare för att få in pengar för att kunna starta sin karriär. När Torkel hade en lagom summa för att starta sin karriär så började han direkt med day trading. Det gick bra till en början men efter ett tag så började de gå ut för. Alla aktier och crypto valutor gick dåligt och Torkel var tvungen att skaffa ett vanligt jobb igen. Han började då som bilmekaniker, men tröttnade fort och efter ett tag så valde han att flytta till Unive staden med sina vänner Elnour, Roger, Abdi och Roberto. Torkel har bott i Unive staden till och från under åren 2022 till 2024. Under dessa år har Torkel skaffat sig många vänner och bundit viktiga kontakter runt om i staden. Torkel började sin tid i Unive staden som bil mekaniker på autoexperten men tröttnade på jobbet då Torkel kände suget av mer pengar pengar. Torkél började med att byta och sälja bilar men han tyckte inte att det räckte utan att de fanns fortfarande något som saknades i livet. Torkel började prata runt och pratade med sin vän Elnour som han viste hade mycket pengar men han viste inte vart pengarna kom ifrån. Elnour visade då Torkel det kriminella livet och det har Torkel fortsatt med. Torkel har tänkt på att starta ett eget företag i framtiden han har länge funderat på att starta en coffee shop i thailand. Men för att kunna starta det så behöver han en hel del pengar som han inte riktigt har än. Så Torkel har tänkt att börja sitt liv nu när han är tillbaks i Unive staden som advokat eller mäklare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat sen slutet av 2021 på unive, och kan en hel del utav rp. Jag har provat på de flesta yrkena på unive och har därför mycket erfarenheter utav de mesta. Jag kan även bidra med hög och roliga rp, men även spännande och roliga scenarium.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna ett scenarium utan man kan även förlora för att det ska va roligt för motpartnern. T.ex man gör ett rån som kriminell men jag vet att jag skulle kunna ha en mycket bättre bil än polisen så jag väljer att ta en sämre bil för att göra det roligt för polisen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. RDM man dödar någon helt utan anledning. Powergaming t.ex man krockar en bil i en biljakt men man rpar inte på skadorna för att vinna scenariumet och fortsätter åka. VDM man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rpat sedan slutet utav 2021 och kan därför mycket om rp. Jag har inte rpat aktivt hela tiden men jag är tbx nu och är väldigt sugen på att fortsätta rpa.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Bannen som visas i loggsen är en gammal ban som jag har blivit av med tidigare, har haft samma problem tidigare så loggsen fortfarande säger att jag är pbannad.

Nekad
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka