Accepterad Potatis1337 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potatis1337

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206519738

Ditt Hex-ID: 11000014a4853ba

Vad är din discord tagg? potatis4027

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bannad 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var omogen och bröt mot reglerna genom att ta vapen ur polisförrådet. Kunde inte bifoga den filen som var rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar hade börjat tröttna lite på rp och då var jag bara omogen och tog ut två vapen ur polisförrådet, gjorde dock inget med grejerna utan skickade typ bara bild till mina polare och skrev att jag hade blivit kriminell igen. Detta var 10 månader sedan och har inte rpat sen dess men har fått tillbaka suget igen av att rpa och känner att jag har tid att rpa seriöst och inte kommer göra såna saker igen. Det var ju också 10 månader sedan så det har gått väldigt lång tid.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban, jag ångrar mig över vad jag gjorde men känner att jag har varit borta såpass länge nu att det skulle vara rimligt att unbanna mig. Jag kommer inte att göra något liknande igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, mest under min tid som ny rpare då jag inte var så upplyst om reglerna, men nu har jag som mer erfaren rpare tagit lärdom av mina bans, och inte gjort samma sak igen och hittat nya vägar att rpa. Däremot var gången jag blev p-bannad något som inte hade förekommit innan utan det var bara något jag gjorde impulsivt för att skicka till mina vänner.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säga upp mig från polisen bara utan att göra någon större grej av det och kanske kunnat rpa på andra sätt och blivit lite mer motiverad till att rpa istället för att göra som jag gjorde. Jag hade också bara kunnat ta en paus från rp och spelat något annat. Om jag får möjlighet att rpa igen på Unive kommer inget sånt här förekomma och jag känner att mitt straff har varit rätt länge nu ändå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att om jag börjar tröttna på rp igen vilket inte kommer att hända på ett tag, så kommer jag hitta andra vägar att bli mer motiverad till rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka