Nekad Potatis1337 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potatis1337

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206519738/

Ditt Hex-ID: 11000014a4853ba

Vad är din discord tagg? Potatis#4027

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, antingen för att jag körde med en bil i bergen, fast det var långsam fart och säkert, eller så vet jag inte, bannen innehöll ingen beskrivning av vad jag gjorde fel, bara vilket regelbrott jag bröt mot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var vid kokainet, vi såg att kokainet blev rånat och vi såg att folk sköt. Vi åkte sakta och säkert upp i bergen till dom och frågade vad som hände. Vår bil hade sen innan varit röd motorlampa, så jag lagade den genom att använda mig av /me tar fram nya delar, /me öppnar huven, /me sätter dit ny kolv, /me byter kylarslang, /me felsöker. Direkt efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte. Om det var för att jag körde i bergen så kanske det var lite fel, bilen var kanske inte helt optimal för körning i bergen men vi tog det jättelugnt och försiktigt samt rpade att vi hade lite ont och var lite yra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan, men för länge sen, det var mest små saker när jag var relativt ny som rpare. Jag har tagit lärdom av dom att försöka hitta nya vägar att rpa. Fått veta mer om vad man får och inte får göra. Blivit mer upplyst om regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde kört runt hela berget och tagit grusvägen upp. Men eftersom det var ganska bråttom och vår polare blev rånad o skjuten så fick vi försöka ta lilla vägen, samt att bilen var snodd så vi behövde inte ta jättestor hänsyn till att bilen skulle må bra, men det var dumt och jag ångrar mig och ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag i framtiden ska tänka på vilka bilar jag använder, vart jag använder dom och om dom är optimala för väglaget. Jag kommer även se till att checka reglerna en extra gång. Det var dumt av mig o jag ångrar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Oavsett vad så kör mna inte en sportbil i bergen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka