Nekad Potatis1337 | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potatis1337

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Potatis#4027

Ange ditt födelsedatum 5 April 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv 5-6 timmar om dagen på vardagar och helger 8-10 timmar. Jag går i skolan på vardagar vilket gör att jag kommer in runt 4 till 23, men tider kan såklart variera men oftast runt 5-6 timmar, samma på helger fast 8-10 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger, inga större eller seriösare grejer, mest när jag var ny rpare, inga under senare tider.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en helt normal rpare, men att ta åtgärder vid regelbrott och kunna underlätta staffs arbete genom att ta åtgärder i rpandet och hålla en bra rp nivå. En servervakt är också någon som är lite som en förebild och ska alltid ha seriös rp, följa regler och vara ett allmänt gott föredöme. Det är viktigt att man som sv har extra koll på regler så att man kan ta rätt åtgärder, antingen kick eller svban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna förbättra rpn för alla, underlätta staffs arbete men också för att själv få en bättre rp, jag ser det som att vara sv är man lite av en förebild för andra rpare och då är det superviktigt att man kan visa det genom att rpa seriöst och reglerrätt. Jag har varit servervakt innan men sade upp mig då jag skulle vara mindre aktiv under ett tag i somras o åkte utomlands och jobbade, så jag är taggad på att bli det igen,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är ifall man använder sina sv perms för att till exempel reviva någon i sitt gäng till exempel, eller kicka någon för att jag ska få fördelen i ett scenario. Alltså att man använder sina Perms för sin egna fördel. Abuse är väl ifall du använder dina perms på ett otillåtet sätt sin att dv:a din bil för att polisen inte ska kunna söka igenom den. Korruption och abuse ska aldrig förekomma och det tycker jag förtjänar stora åtgärder på den som begår dessa saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka