Nekad POTATIS1234 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATIS1234

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199488795402/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b1b830a

Vad är din discord tagg? potatis_32

Vem var det som bannade dig? vet inte

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-03 125531.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag noclipa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget jag skulle noclipa till min kompis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig ban jag hadde fusk jag har gjort ett misstag det här var för typ 2 månader och jag har inge fusk längre och det kommer aldrig hända igen vill bara in och rpa på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nei

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ha fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att aldrig fuska igen och kommer aldrig fuska igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja och jag har ingen bild på bannen

Jag har sett att de är sjukt många som har fuskat på servern och kommit tillbaka efter att de har fuskat, skulle inte jag också kunna få en sån chans och bevisa att ja aldrig kommer fuska igen.
Nu har jag varit bannad ett tag och jag har gjort nya framsteg och lärt hur konsekvenserna kan tas om man gör nått fel på Unive, det var bara helt stört att ja ens fick tanken av att fuska.
Om ja alltid ska bli nekad på mina ban överklagningar hur ska jag då bevisa att ja inte kommer fuska?

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka