Accepterad Potatis | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potatis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Potatis

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198056255324/

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Potatiskrocket#3626

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Jag heter Tarek Berovic är 23 år. När Jag var yngre började min kriminella karriär tidigt, jag började snabbt med inbrott och bedrägerier i Bosnien som snabbt eskalerade till grövre brott, jag lärde mig även att inte dela med sig av dom till andra på grund av att känslor får dig att bli sårbar. Jag var högt uppsatt i ett av Bosniens största gäng som styrde och ställde i den södra delen. Men det varade inte länge, jag blev efterlyst I hela Bosnien vilket ledde till att jag flydde landet vidare till Sverige. Väl i Sverige försökte jag arbeta mig upp i det kriminella livet åter igen. Och tro det eller ej Jag och min tvillingbror Luka Berovic återfann varandra genom en droghandel här i Sverige. Vi gick ur våra gäng för o flytta vidare tillsammans och fortsätta det kriminella livet i en annan stad då vi inte kunde synas av de gamla gängmedlemmarna i våra gamla hemstäder. Därför har vi sökt oss hit till Multistaden!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ett stort hjärta för RP eftersom att jag har kört både Arma 3 RP samt mycket FiveM RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag tycker att reglerna samt åldersgränsen känns rimlig! Plus att en vän rekommenderade denna server

Hur många timmar har du på FiveM? 110 timmar.

Hur hittade du Multistaden? En vän tipsade om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom att de flesta har väldigt dålig åldersgräns plus oseriösa staffs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka