Nekad Potät | Ban överklagan [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Potät

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198351081954/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:195408113

Vad är din discord tagg? Potät#8604

Vem var det som bannade dig? Det var Network19

Hur lång tid var din ban? Det var en P-Ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: ~Network19 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tycker att jag combat loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min volvo 740 och hade samlat ihop en massa guld när två kriminella kom fram till mig och frågade vad jag hette. Jag svarade och sa att jag behövde sticka och sälja guldet och sa hejdå. Sedan såg jag att de följde efter mig och jag började gasa för att jag blev lite rädd för dem. Jag körde några varv runt staden för att skaka av mig dem. Jag gjorde tillslut det och åkte till där man säljer guld och sålde mitt där. Jag fick 100 k och när jag gick ut genom dörren så stod de där och väntade på mig och pratade lite hotfullt mot mig så jag blev rädd och fortsatte prata med de medan jag satte mig i bilen och började köra iväg. Jag såg de hoppa på sina hojar och jag gasade på så att jag kom upp i hög hastighet. De var hack i häl på mig. Sedan kom jag på att min lektion började för en minut sedan och jag stängde av spelet och gick in i classroom. Sedan efter lektionen så hade jag problem med datorn och hade svårt att starta five m så jag spelade andra spel. Efter sista lektionen kunde jag äntligen komma in på five m och då åkte jag och vaskade guld. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en felaktig ban eftersom att innan jag loggade ut märkte jag att min lektion började för 1 min sedan och det var ju såklart i den sämsta timingen eftersom att just då så pratade jag med dem två kriminella personerna och de började hota och jag sa till de att jag var tvungen att gå så jag förstår inte problemet med att jag började min lektion och blir bannad utav det. Jag kan inte göra något åt skolan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare än nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat strunta i att gå in på five m multistaden medan jag fortfarande har skoltid och iså fall sluppit bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte spela på rasterna för att då är chansen att man hamnar i ett sådant läge som denna stor och inte bara kan lämna. Jag hoppas verkligen att detta blir min sista ansökan för jag ber bara om en chans till eller i alla fall förkortad ban eftersom att jag älskar verkligen denna server och jag vill inte vara p-bannad från den server jag tycker det är så roligt på att spela. Framförallt vill jag också spela på den här servern för att ha kul med vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka