Nekad poseidon | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poseidon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bicce/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? poseidon#0890

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2000

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Peter Karlsson, 25 år gammal. Tidigare känd vid namn Peter Smith men sedan mina föräldrar skilde sig, så valde jag att ta efter min mors bakgrund och gå efter i hennes fotspår(samt hennes efternamn). Min far var tidigare känd som en eco-brottsling. Ägnade sig åt skattebrott etc. Min mor var känd som krimionolog, alltså , kontorsnisse inom polisen.
Sedan min mor och far gick i sär, har det nu länge varit viktigt för mig att veta vad som är rätt och fel. Jag har precis gått polishögskolan (inrikting förhör) och har mig i tanke att jobba inom samhällets viktigaste yrken. Jag är en väldigt social och produktiv person. Har det lätt att handskas med människor , likaså att läsa av deras mående samt mycket bra på att jobba i pressade situationer.
Den ända familj jag har kvar är nu min lillebror Johannes, som jag så mycket håller kärt. Mina intressen är kampsport, likaså friluftsintressen samt bilmek. Jag är lite av vad man kan kalla en mångsysslare.

Med tanke på min kluvna bakgrund som ung med skilda föräldrar, är jag nu mycket driven till en trevligare och hälsosammare omgivning i samhället. Där rätt ska vara rätt, och fel ska vara fel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag anser mig själv som en väldigt social kille. Väldigt frammåt.
Med detta menar jag då att jag kan bidra till väldigt intressanta och roliga scenarios, bra RP, samt en stad där jag kan förgylla andras dagar likaså dem säkert kommer att förgylla mig med glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har tidigare spelat i en annan stad som nu inte är så aktiv längre, communitit förstördes. Därför har jag nu sökt mig hit för att hitta yttligare en bra stad, med trevligt folk som kan förgylla min vardag när jag inte är på jobbet eller umgås med min kära sambo. Och jag tror att just NI har det som jag letar efter. Jag hoppas nu med dessa meningar att jag kanske har en chans att få följa med er på eran resa frammåt, och jag ser mycket fram emot roligt RP hos er.

Hur hittade du Multistaden? Jag har nu letat ett tag efter en ny stad. Suttit och googlat, hittat er. Där jag spånat in på era forum samt hört runt bland vänner vad dom har hört om er. Vilket har lätt mig in på att ansöka till just er!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är självklart roligt RP. Få träffa härliga personer. Klättra uppåt i staden samtidigt som jag förgyller er alla med glädje!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Eclipse RP har jag tidigare spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka