Nekad porschecayenne | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

porschecayenne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? kino#4604

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 1989

Berätta om din karaktär. DEN ÄR 36 ÅR GAMMAL OCH DEN JOBBAR MYCKET OCH DEN RP BRA OCH HAR BRA VÄNNER HAR ROLIGT OCH INTE TJAFSAR OCH OCH INTE RÅNAR FOLK OCH INTE HOTAR FOLK.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ATT INTE TJAFSA OM EN LITEN SAK OCH INTE SLÅSS OCH INTE HOTAS OCH INTE RÅNA NÅGON FÖR INGETING OCH MAN SKA HA ROLIGT OCH VARA SNÄLL MOT ALLA INTE BARA EN ALLA I HELA SERVERN.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ATT MAN SAK HA ROLIGT OCH JAG HAR ROLIGT FÖR RP SERVERN ÄR JÄTTEKUL FÖR MAN KÖPER BILAR JOBBAR ÅKER RUNT RP BRA OCH HAR VÄNNER SOM MAN KAN VARA MED.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ATT INTE RÅNA FOLK UTAN ANNLEDNING ELLER SLÅ NÅGON UTAN ANNLEDNING OCH MAN FÅR INTE KOMMA OCH SÄGA DIN MAMMA.MAMMA

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ATT DET ÄR ROLIGT OCH ROLIGT ATT RP OCH ATT SPELA UNIVE DET ÄR BÄST OCH JÄTTEBRA FÖR MAN KAN JOBBA HAR ROLIGT.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAG SKA KUNNA STOPPA BRÅK OM DET HÄNDER ELLER RINGER POLISEN OCH SÅ SÄGER DOM TILL OCH JAG SKA GÖRA BÄTTRE RP SÅ INGEN BRÅKAR MED VARANDRA.

Nekad, utveckla samtliga frågor. Skriv inte med CAPS, tack. Du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka