Nekad porschecayenne | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

porschecayenne

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus

Vad är ditt discord namn? kino

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2009

Berätta om din karaktär. Den heter karl grenson är 25 år gammal och han är väldigt snäll och han gillar och spela fotboll och han vill ebli som cristiano ronaldo så han spela fot i typ 5 år. Hela dagarna och sen så ville han bli som messi för hans pappa visade han messi och så tyckte han om mer messi än ronaldo. Och han spelade i flera år och så när han blev vuxen så spelade han i argentina och så träffade han messi och så blev dom bra vänner. Då så började dom hänga med varandra och massa saker spelade fotboll badade och så kom han in i messis lag och så fick han jätte mycket pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med högre Rp nivå samt mycket mer roligare scenarion och allvarliga scenarion och mycket mer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Aktiv samt att jag har en hög RP nivå och många kan ta med sig den, kommer göra många roliga scenarion, Men också vara en seriös rp spelar men samt rolig och följa serverns alla regler för att alla andra ska ha det bra som e runt mig, Jag kommer alltid försöka få med så många som det går i roliga scenarion så det kan bli roligare för dem och oss andra.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Du ska använda rätt chatt till rätt ärende eller syfte.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har rp på en annan server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kommer ihåg eller på

Nekad. utveckla din karaktärsbeskrivning. Samt hittar ej dc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka