Nekad Poppis__ | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rsmelle

Icke Medlem
Meddelanden
301
Reaction score
163
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199173098099/

Ditt Hex-ID: 1100001484a5a73

Vad är din discord tagg? Poppis#1010

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 1 Dag och jag har 18 timmar kvar

Var är du bannad? Fivem server

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: eyylwj Anledning: Lall som staff Går ut om: 0 dagar 18 timmar 14 minuter Placerad av: AO

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var staff och jag vi specca ett rån. sen har jag bindat in knappen 7 på min noclip så jag råka trycka på 7 när jag skulle gå på en report. och som sagt jag specca ett rån och då råka jag föstöra i någon sekund och sen så buggade mitt tagent bord så jag råka gå ut i noclip ingen. så jag blev förbannad och ca 1 till 20 sekunder efter så blev jag bannad i 1 dag och blev borttaggen. jag kan fatta att han bannar mig men det var inte med mennigen för mig. som sagt jag ångar allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag specca ett rån och sen så råka jag gå ut i noclip i rånet och då när jag går ut i noclip för att gå på en report så buggade mitt tagentbord eftersom att jag har en liten slad mellan mitt tagentbord och min dator så det åkte ut så kunnde jag inte gå in i noclip ingen så jag gjorde det så fort jag kunnde, och sen så blev jag bannad för lall som staff och blev bort taggen som staff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycket 50/50, Jag skulle tänkt på att vara mer någrarnare var jag trycker. så man kan säga nej. jag tyckte det var rätt av AO att banna mig. eftersom att jag ville inte förstöra rpan men sen blev det som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming av någon mod som inte är kvar och det var rätt länge sen. jag kommer inte ihåg något av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. jag skulle vara mer någrarnare .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja. att vara mer någrarnare. och vara inte vara så nära folk i noclip.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes, det vet jag.

Du gick in och ut ur noclip 4 gånger.

Tillbaka