Nekad Poppis__ | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rsmelle

Icke Medlem
Meddelanden
301
Reaction score
163
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin/Kallas Melle

Vad heter du på discord? Poppis#1010

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag-Fredag/Vardagar - Ca 8-12 timmar staff arbeta per dag.
Fredag-Söndag/Helger - Ca 10-13 timmar staff arbetar per dag.
Lov/Sommar lov/Osv osv - Ca 10-12 timmar staff arbeta per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2,5 månad. Runt där.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gången

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Ett hjälpmedlem för staff. kunna hjälpa staffs som inte ser och är vid saker som vi som servervakt ska banna. sedan skickar vi åt i förläning av ban och så kollar en staff på det. ewn servervakt hjälper och håller kol på medlemar och icke medlemar att kunna lära sig ny rpa att kunna rpa för att kunna skriva /m id. sedan så vi som sv ska kunna hjälpa staffs med att dva bilar som är ivägg för rpandet.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Då jag har var sv innan. men sen typ tog dem bort alla sv för det skulle vara en wipe typ. sen så blev jag staff och sen blev jag demotad för en anledning. och när jag var sv innan så hade jag sv rollen ca 1 månad och jag tyckte det gick bra och jag var aktiv fast jag vet att man inte behöver vara aktiv innan. och nu vill jag vara sv för jag vill kunna svban och hjälpa staff med att banna osv osv. sen skulle jag vilja hjälpa folk med att skriva /m för att förbättra deras rpa via det sättet,

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Att man använder sina rätta perms till det man ska använda dem till. asså bara för du ksk blir sv så kan du inte ha toggleid på i senarion för det blir toggleid abus. för att kunna se var folk befiner sig. sen om man abusar sinna perms så kan man förvänta för att det blir återgäder på det du har gjort. en bra sv ska brinna för sitt arbete. inte bara ha rollen Servervakt för man känner sig cool. men ska ha den med gläjde och hjälpa serverns bästa.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt om du abusar dinna perms så kommer du få återgäder på det. asså bara för man är sv så kan du inte svban folk för att6 du känner för det. du får kolla lite längre på senariot innan du bannar, och sen bedöma helt sjölv om det är ban eller inte. att vara korruption sv är inte okej. det är något som ska sättas stop för. man ska inte kunna revva sig för att han eller hon harlite hunger. bara för att du ksk blir sv så ska du forsätta rpa som du gjorde innan. bara för man blir sv så ska man inte sluta rpa.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.

Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka