Accepterad poppis042 | Medlem ansökning [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Swetap5_

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Swetap5 eller poppis042

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: oskar ise 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social stökig rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oskar Ise är uppvuxen i en by och hade en ganska normal uppväxt och han gick ut gymnasiet med godkänt betyg och har alltid haft ett intresse för bilar och teknik efter att han hade gått ut skolan jobbade han extra inom mekaniskt arbete och han kände att han behövde en nystart och valde därför att flytta till unive staden för att hitta bättre jobb och bli bättre som person. Oskars mål är att skaffa ett stabilt jobb helst som mekaniker eller liknande han vill bygga upp ett lugnt liv i univestaden och skaffa många nya vänner i staden han drömmer om att kunna äga en egen verkstad eller arbeta på ett större företag inom fordonsbranschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att rpa så seriöst jag bara kan och jag kan också bidra genom att inte begå saker som t.ex metagaming och powergaming och jag kan och raportera regelbrott och problemspelare till staffsen så dom kan ta hand om det på bästa sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ibland kan göra saker i ett scnario antigen av misstag eller med flit som är bra för motståndaren och det är också att man inte bara ska försöka vinna scenariot själv till varje pris utan alla ska ha en chans i scenariot och då blir det en roligare rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång så lallade jag under en kiddnappning och då så fick jag ban och det jag lärde mig av det var att man ska ta alla scenarion väldigt seriöst och inte vara helt orädd bara för att det är ett spel. och jag har även blivit bannad för ooc ig när jag var ny på servern och då lärde jag mig att man alltid ska rpa ig och inte börja säga ooc saker ig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja en regel är metagaming ett exempel på metagaming är om jag skulle behövt skjuts på piren men inte har en telefon ig så ringer jag ringer jag min kommpis på discord och frågar om han kan komma och hämta mig ig på piren och om han gör det då har vi begåt metagaming eller ett grövre exempel på det är om jag skulle ligga medvetslös så ringer jag min kommpis på discord och ber han hämta mig så gör han det. sen har vi powergaming det är tillexempel om jag skulle krocka med bilen i en vägg och jag bara kör vidare som inget har hänt och skiter i att rpa på mina skaddor. sen har vi vdm det är om jag väljer att använda min bil som ett vapen och t.ex kör på folk så att de dör. och sen har vi rdm det är om jag t.ex skulle gå upp till en grabb helt random utan anledning och slår ner han med ett basebollträ så han dör. det är några av alla regler på unive

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag tror inte det.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka