Nekad Poppi123 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppi123

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014957126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim wollin

Vad är ditt discord namn? timwollin11#7756

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. han heter Roger Andersson och han är 27 år. och kommer ifrån en liten by som heter Heby där han bodde med sina föräldrar. hans mamma jobbade på sjukvården och hans pappa var chef på mekonomen. jag flyttade in till staden när jag var 25 år för ville upptäcka andra saker i värden och träffa lite nytt folk. så jag flyttade hit och jag stor trivs här än så länge. och har träffat många kompisar i staden på så kort tid. jag har ett stort intresse för bilar och träning. så alltid efter jobbat så går jag och tar ett träningspass. älskar att meka med bilen men det är nog från min pappa jag har fått min kunskap av han har lärt mig mycket om bilar. och jag är också mycket med kompisar vi brukar ofta träna tillsamans eller bara åka runt eller bara gå ut och träffa andra. väldigt possetiv och glad försöker pigga upp folks så gått det går. hatar och se andra vara ledsna eller lite nere han är väldigt stark som person och självsäker. försöker alltid göra allt bästa av situvationen även om det gäller jobb eller bara allmänt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag spelar väldigt mycket på servern och när jag spelar så försöker jag göra så alla ska trivas på servern. och så försöker jag bidra så mycket som möjligt. och jag älskar att spela på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att univ är en riktigt bra server att spela på alla är snälla och glad. alla är så hjälpsamma och det är alltid mycket spelare inne och spelar och man har alltid kul när man spelar på unive. och är lätt den bästa servern hitills

Hur hittade du Unive? för att det var massa personer som tipsade mig om den och jag hade hört mycket bra saker om unive och kollade välidgt mycket när andra körde på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli en stark rollspelare. och att kunna bli duktigare roll spelare och kunna bli så dukitg som möjligt på själva rollspeladet och ha roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utvecklas som rollspelare att ha roligt. träffa nytt folk lära mig av andra ta in så mycket som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar just nu bara unive

Vidare till muntlig intervju! Vill se en bra intervju utav dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka