Accepterad Poppi123 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Poppi123

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199014957126/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim wollin

Vad är ditt discord namn? timwollin11#7756

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2004

Berätta om din karaktär. heter Roger Anderson kommer från en liten by från heby där jag och mina föräldrar är uppväxta minna mamma jobbade som sjuksyster och min pappa på mekonemn. min pappa var chef på mekonmen i Heby, hade än väldigt bra uppväxt. men när han vart 25 så ville han upptäcka någonting nytt. så det var staden han trivs väldigt bra där. han har träffat mycket kompisar på så kort tid. hans största intresse är träning så alltid efter jobbet så går han och tränar och hans andra intresse är bilar han kan väldigt mycket om bilar men det han fått från sin far. han brukar träffa sina kompisar träna med dom ibland eller så går dom ut och äter eller festar. han har ett väldigt stort hjärta och väldigt bra självkänsla men han hatar när andra mår dåligt vill alltid finnas för alla och hjälpa dom så gått det går. och det viktigaste för honom det är att aldrig svika sina vänner och alltid finnas där för dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag spelar mycket på unive och jag vill mer än gärna bidra med så mycket det går till unive för att dom ska bli större.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att univ är en riktigt bra server att spela på alla är snälla och glad. alla är så hjälpsamma och det är alltid mycket spelare inne och spelar och man har alltid kul när man spelar på unive. och är lätt den bästa servern hitills

Hur hittade du Unive? för att det var massa personer som tipsade mig om den och jag hade hört mycket bra saker om unive och kollade välidgt mycket när andra körde på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att utvecklas som rollspelare. bli stark o min roll och ha roligt göra så gått jag kan helt enkelt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att utveckals i mitt rollspelade. träffa nya kompisar lära mig mycket av dom ha roligt och försöka till en trevligt stämning som mjöligt inne på serverna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar just nu bara unive
 
Vidare till intervju!
--------------------
Discord: PN14#1234
Öppen PM
Servervakt


giphy (1).gif
 
Tillbaka
Top