Accepterad Poppi123 | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppi123

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef Securitas

Vad heter du IRL? Tim Wollin

Vad heter du på discord? timwollin11#7756

Hur gammal är du? 18 år

Hur länge har du spelat på Unive? Drygt 1 år med lite pauser

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer att utvecklas Securitas??Jag tycker det är lite inaktiv på Securitas just nu, jag kommer att införa ett aktivitets system så man måste skriva vilka tider man har jobbat plus en bild så man verkligen ser att man är aktiv, jag kommer ha möten minst 1 gång i veckan för att höra vad det är som behöver förbättras och vad som funkar, och höra om det är nåt jag bör veta som har hänt under veckorna, och om det är väldigt inaktiv så kommer dom få en prick och om man får 3 prickar så blir det ett samtal, Samt sparken. Jag tror att de skulle få upp aktivitet inom Securitas, kommer fixa mer samarbeten med olika företag så det de blir roligare RP, för dom anställda. Ska försöka få in så bra person som möjligt som är pålitlig och angagerade i sina samarbeten som vi har, och bra erfarenheter inom yrket, jag vill känna att våra samarbeten har tillit till oss. Och jag ska vara noga med regler till dom anställda så att de inte blir rörigt väldigt viktigt med struktur och noggrannhet så blir Securitas automatiskt säkrare i sina arbetsuppgifter, och man vinner på det i längden. Kommer även lägga ut våra annonser när vi tar intervjuer och anställa mer personal

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom Securitas i 1 månad nu först som dörrvakt och sen har jag bara växt uppåt, så sitter i ledningen nu. Förut har jag jobbat på mekonem, och sen har jag vart kriminella. Väldigt lätt och prata med och förståligt, bra med våra samarbeten och våra anställda och dom är nöjda vad jag har hör än så länge.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar då jag har skola:
Ca 4h skulle tippa mellan 16-21:30, men på helger kommer de blir mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

++++++++++++++++rep han e min kollega på på securitas just nu både jag och han e ledning just nu och han skulle passa lätt som chef han skulle göra securitas till en mycket bättre plats samt mer aktivare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka