Nekad Poppe | Ansökan till Servervakt [Lugge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Poppe#3687

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2010

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Hela dagarna nu på sommarlovet och ganska ofta när skolan börjar. när skolan börjar kanske det blir varje kväll

Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge, Jag har varit medlem i kanske 6 månader, Jag har spelat på unive just för att det är en rolig server med bra rp och scenarion Så Jag har varit på unive ganska mycket speciellt dessa 2 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 13gånger 1 p ban 1 anticheat sen små bans som copbait och ooc ingame https://cdn.discordapp.com/attachments/996825673228361860/996842874001952830/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en som håller koll på att alla sköter sig och inte lallar eller håller på en servervakt är som en staff med mindre speciallitet eller vad man ska säga. en servervakt ska hålla koll på andra men samtidigt sig själv. Så jag tycker en servervakt är en liten polis för servern som ser till att alla sköter sig och gör rp servern till en bra rp plats, Så en servervakt är en person som håller koll på alla. och dom som utnytjar (stav hehe) servervakt e så pinsamma som inte kan rp utan att man måste ha ett litet stöd för att alting ska vara enklare.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? För jag är kreativ, stress tålig, visst det finns andra personer som är bättre än mig men jag tycker jag borde bli utvald för jag vill göra en bra rp plats och så alla sköter sig så jag vill göra servern bra och få bort alla lallare. Jag är ganska snäll av mig själv och när jag har hitat ett mål att gör ska jag göra det nästan inget kan hindra mig om man inte pratar tydligt med mig så jag är allmänt snäll och trevlig av mig. finns folk som är bättre men vill iallafall ge det ett försök att bli servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Snäll kreativ stress tålig inte för aggresiv eller otålig/inget tålamod. så en bra servervakt ska kolla så ingen lallar eller copbait osv. Jag vill speciellt bli servervakt nu för jag har blivit polis och alla är inte riktigt seriösa med polis och står och skriker eller lallar framför en polis. Så där och en bar server vakt ska inte abusea sina "förmågor" Så man ska ta scenarion som dom kommer och inte andvända sin servervakt för att vinna spelen hela tin.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt korruption och abuse är till exempl att andvända kick och ban/rev för att vinna varenda scenario när man spelar ska scenarion gå som det går och inte andvända detta till att vinna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka