Nekad Popparen | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Popparen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018779041/

Vad är ditt namn i verkligheten? William Holmqvist

Vad är ditt discord namn? Popparen#1625

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karktärs namn är Tony Adamsson och är född i sverige år 1994 den 15 mars (27 år). Han har ett stort intresse inom motorcyklar, bilar och boxning.
Han tränade som liten boxning och vann 2 Sm guld. Han har haft mycket problem i sin uppväxt både med polis och socialen.
Hans föreldrar dog när han bara var 14 och har darför fått bott i en foster familj där pappan missshandlade honom. Hans största mål är att han vill ha många kompisar, en fin motorcykel och en familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlem då man kan utveckla sitt rp mer utan begränsat läge. Jag kommer även bidra med bra rp och scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en bra server med bra scripts och spelare. Det finns inte så många som lallar i sitt rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att mina kompisar spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål i mitt rp att ha kul och göra bra scenario både för mig och andra.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att ha så roligt som möjligt och få många vänner inom rp världen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, inte under tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka