Nekad Poppan2_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppan2_

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Poppan#0010

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jo jag ska bli staff eftersom att då jag är riktig aktiv spellare här på server och jag kommer att vara aktiv staff, som staff så ska jag arbete mycket o det har jag alltid tid till, jag kommer alltid försöka hjälpa så många jag kan o hjälpa andra, mitt mål ibom staff är att kunna hjälpa folk, jag bryr mig inte om promot jag kommer vara en staff som kommer brinna för staff arbete, jag kommer ge alla mina minuter o timmatr o försöka få serverns /help samt report brinna, jag kommer sitta support dag in dag ut o ta support samt report, jag kommer hjälpa serverns bästa o hjälpa, säg du 320 eller någon högt uppsatt att jag ska göra det så gör jag de, jag kommer sitta uppe långt upp i timmarna varje dag o staff arbete, jag kommer lägga rp brevid mig o staff arbeta, jag kommer aldirg mer rp ingen om jag nu blir staff,. inom mitt staff arbete så kommer jag ha hög musik o arebet. sitta support, ta support o ge servern en bra staff milöj, det kommer inte ta mer än 1 minut att få svar på sin report eller help, jag kommer seröist sitta i help o report dag in dag ut, jag kommer aldrig släpp+a staff arebte, jag kommer äta på mitt rum, jag kommer sluta vara med vännenr, jag kommer fukosera på staff arbetye, jag kommer att brinna för staff arbets skullö, jag komm,er göra allt ifrån min makt för att bli godkänd o kunna bli staff, detta kommer bli kul o uppleva o förändra unive till en bättre, staff,, jag ser att folk väntar mycket i support o det ska dem int , jag kommer ta folk i support o göra det på det bästa sättet, jo kag kommer ta och sammabete med andra staff o hjälpa dem, för vi kommer vara det bästa staff teamet, jag ska också bli staff för jag har mycket bra tidigare kunskaper inom staff arebte då jag kan allt inom staff, jag kommer vara en riktigk bra helper enligt mig o jag kommer göra unive till ett trygg o bra plats.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jo inom min aktivet så kommer jag varaa inne minst 12 timmar om dagen, och av dem 12 timmarna så kommer staff arbete vara 12 timmar, sen när jag gårr off så kommer jag vara aktiv på mobilen samt när jag inte kan vara inne på serverm så kommer jag göra staff arebet på mobilen då förmodligen svara på medlemskap ansökan eller ta intervjuer till olika saker, ksk servervakt,jobb,eller andra olika enheter/ansvars områden,

Mitt schema.
Måndag - Fredag
12 timmar - 24 timmat (berus på)
Lördag - söndag
14 timmar - 24 timamr (bersus på)

alla dessa timmar kommer att vara hårt o bra staff arbete som komm,er göra unive till en bättre plats, jag kommer ge alla dessa timmar till staff arbete för att nu förändra unive, jag kommer göra allt i min makt för att ge dessa timmarna till bra o enkelt staff arebete, jag kommer mest fukosera på mitt arbete o försöka hjälpa folk,

Sen när vi kommer till lov så kommer jag vara inne ofta, jag åker aldrig bort så kommer vara aktiv på lov.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan novmber tror jag,

Har du tidigare erfarenheter som staff? /who [ID] man kollar om de är krim, icke medlem eller medlem
/m [ID] [text] om du vill skriva till någon att de t.ex ska sköta sig
/r snabbare sätt att skicka tillbaka till personen som skrev en /m till dig
/svban [ID] [Anledning] bannar en person i 30 minuter
/sqlban [ID] [Tid] [Anledning] Bannar en person beroende på hur länge du skriver in
/sqlunban [Hexid] du unbannar en person
/sqlbanhistory [steamnamn] Du ser historiken på bans
/revive [ID] Du revivar en person
/revive du revvar dig själv
/kick [ID] [Anledning] du sparkar en person från servern
/bring [ID] du teleportrar en person till dig
/goto [ID] Du teleportrar till personen
/tpm du teleportar till din marker på mappen
/giveitem [ID] [Item] Ger personen ett föremål
/givemoney [ID] [Summa] Du ger personen pengar
/skin [ID] Du ger personen skin mode så de kan ändra hur personen ser ut
/dv [Radius] Du tar bort fordon inom radien
/specc [ID] Du speccar en person, samt att man kan kolla personens inventory
/speccoff du slutar specca personen
/specc får upp en lista över spelare du kan specca
/freeze [ID] du fryser personen så den inte kan röra på sig
/unfreeze [ID] du gör så att personen kan röra på sig igen
/OOC du skriver ut ett meddelande som alla på servern kan se
/announce [Text] du skriver ut ett viktigt meddelande som alla på servern kan se
/clearall du rensar chatten
/sv servervakt chatten
/sc staff chatten
/clearinventory [ID] Du rensar personens inventory

(Tog denna ifårn mitt andra konto)

Jo men jag har många kunskaper inom staff arebte då jag har varit staff på unive tidigare o vill ha en chans till o komma tillbaka o vissa mina riktiga kunskaper än vad jag hade innan när jag var helper. jag kommer verkligen ge allt som staff. jag kommer även vara hjälpsam, i suppot,. så man inte sitter där i 2 timmar o gör klart 2 saker, jag kommer göra det snabbt o bra,

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba i alla typ.

Nekad, oproffsigt ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka