Nekad Poppan | Chef-jobb ansökan [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor chef

Vad heter du IRL? Melvin

Vad heter du på discord? 🎃Poppan#0010

Hur gammal är du? Jag är 2008/08a

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat här ett bra tag. Jag har gått till o från men blev medlem igen idag!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som vianor chef så skulle jag förändrat allt! Jag skulle gjort mer roliga saker. Ksk ibland göra något riktig roligt men alla på jobbet o Ksk ut o springa liksom ha kul. Liksom jag skulle gjort så vianor skulle varit ett jobb där de är spännande o man vill uppleva mkt. Jag kommer börja som chef o försöka få så många anställda så möjligt o rpa där ifrån o kolla hur de går. Sen så kommer jag som chef vara extremt snäll när kunder kommer. Jag tänker mig att jag går runt i fin kläder o välkomnar alla att vi har fått en ny chef o att vi kör någon slaks mini rea på en dag eller någpt ”! Ksk åker runt o säger till folk att vi har öppet osv. Jag kommer verkligen utveckla vianor rp till en bättre plats än vad de är nu. Men för att detta ska kunna gå så har jag en lösning. Min lösning är att jag ska försöka hitta så bra person-ansvariga som vill tar intervju. Så jag tar intervjuer med dem så kollar jag vilka som förtjänar högre rang. Jag kommer kolla vilka som jobbar mest osv så kommer den antingen bli högre eller får dem en klapp på axeln. Nej men asså jag skulle utvecklat vianor rp så extremt bra. Jag skulle kunna sitta nätter för att komma på planer för våra anställda o för att få fler anställda. Jag kommer alltid fokusera på att våra anställda känner sig trygga på sitt jobb o att dem trivs bra gör jag kommer alltid kämpa med det! Nu ska vi sätta igång vianor Jooo

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo Hej! Jag har många tidigare erfarenheter inom vianor på många andr server. Jag har varit chef på andra server och på bennys o jag har jobbet på bennys på andras server. Liksom jag irl älskar att kolla på bilar osv o Mekka med dem osv. Men liksom jag har många tidigare erfarenheter inom vianor för jag liksom vet hur man sätter på pimpling osv! Jag kommer göra vianor jobbet till ett extremt bra yrke som kommer vara öppet varje dag! Jag har som sakt många erfarenheter t.ex Jag vet hur man får bra o många anställda. Nej men som sakt när jag har varit chef dör så var jag dör ca i 2 månader o man lär sig rätt fort så jag har mina erfarenheter o jag vet hur man gör o sp. Liksom f6 osv o Ingame allt! Jag kan mkt om bilar osv o de är verkligen en fördel om man kan det för då kommer de bli lättare för en själv i vissa tillfällen. Men jag skulle nog passa som Vianor chef då jag har bra i utvecklad Erfarenheter inom det!

Hur ofta kommer du vara inne? Tider:
Måndag - Fredag : 8 timmar
Fredag - Söndag: 10-12 timmar
Lov : 12 timmar . Kan vara mer kan vara mindre

Ibland så liksom har man kallas o borta men dessa tider annars . Jag kommer som sakt vara så aktiv som möjligt men när jag inte är aktiv så kommer mina anställda vara de så vi kommer alltid ha öppet på jobbet så alla kan komma hälsa på osv!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp det skulle jag verkligen göra!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Verkligen inte.

Har du läst våra Regler? Ja. Kan alla regler utan till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka