Accepterad Poppan#0010 | Medlem ansökning [W!BØ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppan#0010

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199173098099/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin/Kallas Melle

Vad är ditt discord namn? Poppan#4696

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Alli. Liam Alli har växt upp i en bra familj i Skåne i Malmö o hans föräldrar jobbar med bilar o sånt o mekar osv sånt o Liam har alltid haft ett bakgrunds intress inom bilar osv o Liam är ca 14 år när han ska ”Prova” o då väljer han att göra de på Liams pappa jobb! O han ska jobba där i 2 veckor o han börja verkligen gilla bilar o börjar få mer intresse inom bilar! Han lär sig mer och mer inom bilar o en gång så fick han en kund som ville ha hjälp o lila fick faktiskt hjälpa en kund för första gången o det var sista dagen på hand praoa o har utb sig i linje bil i Lund o han Tycker själv att de gör bra där tills hans mamma dör. Hans mammas död av chanser men Liam kämpar för att klara de! Efter 3 år utb så klara han de! Han fick bra betyg o han har precis gått ut skolan! Han bor med sin pappa i London o dem ska flytta till staden unive! Den 2022/10/30! Då dem har velat bo där ett bra tag men inte hittat ett bra hus att bo i! Så dmd väljer att bo där o o Liam hittar ett jobb o unive o nu ska han ta en intervju ditt i kolla om han bli godkänd eller inye

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive då jag har speciellt spelat här innan + alla eller nästan alla mina vänner spelar här på unive o jag vill verkligen komma tillbaka till en bra server! Jag har tröttnat på små server men så dålig rp Så jag har tänk på detta ett tag i Komma tillbaka o ni har jag valt ATG jag kommer tillbaka! Men jag vill bli medlem för då jag tycker unive har en extern bra rp o en fruktansvärd bra utvecklare i sjuka scripts! Jag tycker unive är en bra framtid server som många kommer spela på o jag vill bli medlem för att jag vill ha chansen för att kunna utleva mer rp inom unive t:ex ansöka till chefs jobb som jag kommer göra direkt o jag vill gärna bli vianor chef eller starta som någon jobb så jag kan bygga upp min karaktär. Jag vill bli Medlem också för att de ör mkt streamers hör som spelar här o jag märker ba dör att de är en så sjuk bra rp! Jag tycker unive är en riktig banger server ❤️🙃!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en sjukt bra rpa. inte bara rpa jag kan bidra men skoj o utvcekla min o alla andras rpa. jag kan bidra med att kunna för bättra allas rpa. o att ha skoj o ha de trevligt. jag ska försöka utvcekla allas rpa . o jag kommer försöka förtrjöa senacriona så länge som möjligt för att de ska bli bra rpa . jag kommer vilja bli polis o utveckla den där ifrån

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inbär att man inte ska spela för makt o pengar o spela för att utveckla rpa. o ha roligt o utveckla rpad av mig själv. o att man ska dra ut på sencarion o inte spela för makt o pengar o speal frö att utveckla rp o ha roligt.

Hur hittade du Unive? jag har kollat mkt twitch o youtube, o alla minna vänner spealr här o då vill jag komma tillbaka till unive för jag tycker de är bra rp

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig! Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka