Poppan#0010 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Poppan#0010

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin/Kallas Melle

Ditt discordnamn: Poppan#0010

Ange ditt födelsedatum 5 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag vill utvecklla unive. Jag kommer att vara en satff som kommer vara extremt aktiv o jag är väldigt kunnig inom staff arbete då jag har varit staff på unive tidigare. Jag vill ha en revans o komma tillbaka. Jag kommer vara ass aktiv i /help /report. Jag kommer lägga mest tid på att hjälpa våra spelöare här på unive. Jag kommer inte gå runt o tro att jag kommer ha rollen för makt. Jag kommer att bevisa att jag är där för att staff arbete. Jag kommer att hjälpa unive till 100 % ingen. O liksom säger 320 att jag ska göra det så ska jag göra det. Jag kommer alltid vara där för att hjälpa 320 med olika saker. Men om vi ska kolla på staff arbete så skulle jag nog arbete cirkus 14 timmar om dagen. Med discord då. Jag kommer att utveckla unive till en bättra plats men minna vänner asså våra andra staff o vi ska sammabeta för att detta ska kunna ske. Jag gillar att hjälpa o lösa saker med folk. Jag själv ska plugga till polis irl o då behöver man vilja prata med folk o jag är välidtgt kunnig inom att hjälpa folk på ett bra o efektiv sätt o jag kommer verkligen ta vara på denna chans o bevisa att jag förtjänar bättre. Jag kommer specca dagligen för att hjälpa serverns bästa. o jag kommer sitta support o ta folk där ofta. Jag tycker man ska sitta max 5 minter i väntrum o jag och min vänner i staff teamet kommer att klara detta galant. Jag kommer att se till att vi alla INTE bara hjag. VI lallla kommer att utveckla rp o unive. Jag kommer ge 10000 % på staff arbete gånger & detta kommer bli sjuk kul o komma få tillbaka om jag får

Jag kommer att hjälpa andra staff med olika saker. T.ex om de behöver hjälp i supoort eller igame så kommer jag alltid stöta o hjälpa till.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att csikta mellan 10-14 timmar om dagen. Beror på om man ska iväg osv. Men ca 10-14 timmar. med discord då. Jag kommer lägga mest tid bakom datorn då jag har mkt problem hemma så unive kommer att vara min prio o där och med kommer jag lägga tid på de.

Hur länge har du spelat på Unive? Venne riktig. Ett tag

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag har varit staff här innan men jag vill komma tillbaka o mot bevisa 320 att jag verkligen är en bra staff. Men som sakt jag har varit staff på många olika server så jag kommer att ge allt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Vad kan man säga. Säger 320 åt mig att enbart dra i support så gör jag det. Jag tycker fler folk ska lyssna på hög uppsatta efter som att staff är där fär att hjälpa till. och jag ansöker till staff för att jag vill bli bättre och vilja hjälpa till folk på unive.

/toggleid visar id
/togglename, visar steamnamn
/who [ID] man kollar om de är krim, icke medlem eller medlem
/m [ID] [text] om du vill skriva till någon att de t.ex ska sköta sig
/r snabbare sätt att skicka tillbaka till personen som skrev en /m till dig
/svban [ID] [Anledning] bannar en person i 30 minuter
/sqlban [ID] [Tid] [Anledning] Bannar en person beroende på hur länge du skriver in
/sqlunban [Hexid] du unbannar en person
/sqlbanhistory [steamnamn] Du ser historiken på bans
/revive [ID] Du revivar en person
/revive du revvar dig själv
/kick [ID] [Anledning] du sparkar en person från servern
/bring [ID] du teleportrar en person till dig
/goto [ID] Du teleportrar till personen
/tpm du teleportar till din marker på mappen
/giveitem [ID] [Item] Ger personen ett föremål
/givemoney [ID] [Summa] Du ger personen pengar
/skin [ID] Du ger personen skin mode så de kan ändra hur personen ser ut
/dv [Radius] Du tar bort fordon inom radien
/specc [ID] Du speccar en person, samt att man kan kolla personens inventory
/speccoff du slutar specca personen
/specc får upp en lista över spelare du kan specca
/freeze [ID] du fryser personen så den inte kan röra på sig
/unfreeze [ID] du gör så att personen kan röra på sig igen
/OOC du skriver ut ett meddelande som alla på servern kan se
/announce [Text] du skriver ut ett viktigt meddelande som alla på servern kan se
/clearall du rensar chatten
/sv servervakt chatten
/sc staff chatten
/clearinventory [ID] Du rensar personens inventory

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka