poppa hess (lucas) | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

poppa hess (lucas)

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Lucas

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Vad heter du på discord? poppa hess (lucas)#0959

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 14:10- 22:00 tis 15:10-23:00 ons 15.10-23:00 tor 15.10-23:00 fre 13:10-04:00 lör 11:00- 04:00 sön 11:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? på mitt gammla konto 2-3 månader men på de här kontot några dar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle göra det bästa för serven som tex ta bort alla lallare men tyvär kan man bara kicka men kicka kan o hjälpa om man blir kicka kan man fatta alvaret. jag skulle kicka fols som rdamr, vdmar och cop baitar ja folk som brytter mot alla regler men lyssnar dom inte då så gör jag en 7report och säger att dom ska hålla ett öga på hen. men jg skulle rpa som vanligt fats hålla koll lite extra på folk som int skötter sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill att dom som rpar vanligt ska känna sig trygga och att dom ska slippamasa lallare.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kicka dom som lallar, rdmar, vdmar och brytter mot andra regler, jag skulle gö det bästa för serven och alla andra spelare genom att ata hand om alla som int kan rpa.

Varför ska just du bli servervakt? för jag kommer att vara aktiv ofta, jag kommer att kicka alla lallare ´, dom som brytter mot regler och jag kommer inte göra nå mistagg elle kanke ett men ige mer. jag kommer att försöka att gö att spelarna på serven känner sig trygga. jag kommer att göra det bästa jag kan.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att hjälpa staffsen, vill hjälpa spelarna på serven jag vill hjälpa seven, för jag vill aatt alla ska vara glada, nöjda med serven, nöjda me mig och alla andra servervakter.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? asså inte jätta bra men jag vet att jag kommer att bli jätte bra.

Är du whitelistad på serven? ja de är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej det har jag int.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej det gör jag EJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka