Nekad Popo11 | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Popo11

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199392525003/

Vad är ditt namn i verkligheten? Peter

Vad är ditt discord namn? Popo #8561

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Ek. När han var liten drömde han om att bli fotbolls proffs. Han tränade sitt hårdaste. Han var anfallare och gjorde många mål. Han älskade fotboll. Men det roliga slutade en dag. Han slutade i sporten han älskade. Han hade slutat för att han blev mobbad. De var dem bästa som mobba han. Lasse blev väldigt ledsen när han slutade. Fotboll var den roligaste sporten. När han hade kommit över Fotboll sökte han ett nytt intresse. Han tänkte börja i karate. Men han kände att han behövde nån hobby som hjälper han med ett jobb. Han valde polisen. Han skulle bli polis När han blev stor . Han började träna. Han lärde sig pl1 till pl19. På några veckor. Han började läsa lagboken. Han fortsatte plugga och plugga. Tillslut blev han 19 år. Han började polishögskolan. När han tillslut gick ut den så blev han glad. Nu tänkte han bli polis. Dock behövde han flytta. Han hade inte mycket pengar. Han skulle flytta för det inte fanns en polisstation nära. Tillslut sparade han ihop till ett litet hus. Han flyttade dit. Han packade upp sina saker och gick direkt till polisstationen. Han tänkte ta en intervju!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med roliga seriöst rp. Kommer spela för att alla ska ha kul. Rpar bra. Kan alla era regler. Kommer göra så att alla har kul. Hög rp nivå. Kommer göra bra scenarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra rolig seriös rp. Kommer spela för motpartens vinst. Polis rp och massor av skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sig själv. Man spelar för andra också. Man blir inte sur om nån annan vinner.

Hur hittade du Unive? En kompis

Nekad Utveckla lite varför du ska bli medlem och vad du kan bidra med till servern. Ansök igen om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka