Accepterad Pope Doc | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pope Doc

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Pope Doc

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/12341253442323

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? eztyhome#9132

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 1996

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från en bakgrund med hårt arbetande föräldrar, med en mamma inom sjukvården vilken resulterade i lite pengar för att mata 4 barn i hemmet. Pappa vart inte hemma mycket utan mest borta och jobbade och sågs inte hemma. Min karaktär som är 32 år, är en seriös person som likt sin far och mor är mycket engagerad till arbete, långa sena nätter är ingen ovanlighet, höga ambitioner att verkligen lyckas i det nya livet och vad Los Santos erbjuder.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag tror och vet att jag kommer bidra till mycket i staden. Det är otroligt roligt att kunna leva sig in i en helt annan roll och bli precis vem man vill! För att man ska kunna göra det så krävs det 100% dedication vilket jag kommer ge.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har kollat mycket streams och varit ute mycket på fivem och lirat på lite olika servrar ett tag men inte riktigt hittat någon som jag har fastnat för.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 40

Hur hittade du Multistaden? Kollat på stream, kollat runt på fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka