Accepterad popanlol | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

popanlol

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: popanlol

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198445131908/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lil Baljeet

Vad är din discord tagg? Lil baljeet#3546

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming samt sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? powergaming, sunt förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte snabbt i staden och det laga till och så krockade jag men för mig var det ingen krock.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. pwg var för att jag lagade, min bil blev inte påverkade av krocken men såg att den andra bilen förflyttade sig men jag tänkte inte inte mer på det för att jag blev inte påverkad. sunt förnuft var för att jag åkte snabbts i staden. till mitt försvar så är det sent på natten och detta kan hända irl (getaway stockholm) men jag förstår att det var ondöigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att när man krockar(när man märker det utan lag) så har jag blivit bättre på att RPa enligt mig själv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat inte köra i staden så snabbt, men min powergaming skulle jag inte hålla med om för att det laga, men fattar att admins tkr det är sus

Har du lärt dig någonting efter din ban? att vara mer försiktigt i staden, även på natten

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka