Accepterad poopoopeepeehead | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkerballe

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
21
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198397806949/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melker#6079

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Andersson han är 20 år gammal. Han är pratglad och oftast går fram till folk och pratar om olika grejer han gillar och han tycker är kul, han vill ibland hjälpa till i onödiga situationer och ibland kan han bli väldigt upprörd och ledsen när han känner sig orättvist behandlad. Han gillar gamla bilar och att spela spel men han har oftast inte tid för det bara för att han är med kompisar rätt ofta. Hans bakgrund är att han bodde i Finland i ett halvår sen flyttade han till Sverige därför kan han flytande Svenska och knappast någon Finska.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker det är kul att rp:a på denna servern och det är många goa personer på servern den tiden jag har kört så känns de som en bra server som är seriös och bra gjord. Jag lallar inte runt tar rp seriöst som om jag lever i riktiga livet och det är kul att få nya kompisar och bara ha kul! Jag kommer vara tillfredsställande

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att servern är bra, jag vill ha kul och skaffa jobb. Jag kommer inte försöka sprida negativitet. Jag tycker det är kul att rp:a. Och gör inte det för någon annan speciell anledning än att ha kul och hänga med folk typ.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelar på den och de tyckte att jag skulle testa den och jag tyckte det var kul att köra på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, få vänner på min karaktär, skaffa jobb, rp:a med goa folk ha det gött och få en bra karriär bara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka