Accepterad poopoopeepeehead | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkerballe

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2006

Vad heter du på discord? Melker Balle#6666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 - 03:30 ungefär hela veckan för det är sommarlov kanske lite längre spelar jag ibland.

Hur länge har du spelat på Unive? 30 januari alla mina timmar sammanlagt är typ 650 på unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle DVa onödiga bilar som bara skapar lagg jag skulle också reviva döda folk på spawnplatser jag skulle göra servern bättre än vad den redan är jag skulle t ex banna lallare jag skulle vara väldigt aktiv ingame och OOC (hjälpa folk i dc typ) underlätta jobbet för staffs, gå till support om det är stora saker som hänt allmänt höja Rp nivån på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill göra servern till en bättre plats, jag gillar verkligen unive så det får mig att vilja bli servervakt och hjälpa till så mycket jag kan, jag vill underlätta för alla staffsen som sagt. Samt få så att alla har en bra RP nivå när vi spelar på servern. Jag vill också vara servervakt för att hjälpa folk som blir utsatta lall ofta som inte är servervakter som själv kan banna eller kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle engagera mig så mycket som jag kan för att minska allt lall överlag på servern, jag skulle hänga mycket vid öppna/ stora ställen som det förekommer lall för att då sv banna eller kicka dom som lallar, jag skulle också dva bilar som skräpar på gatorna för att minska lagg och göra staden renare, jag skulle helt enkelt göra allt jag kan för att höja rp nivån på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag är alltså en aktiv person som spelar väldigt mycket på dagarna vilket också betyder att jag har mycket tid att hänga på allmäna och stora platser medans jag spelar och höja rp nivån på hela servern så mycket som jag kan.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill minska lall/utrota lallet på servern, jag vill underlätta jobbet för staffs som att dem ska behöva hålla på att specca t ex torget och piren där det nästan alltid förekommer lall, jag rpar också så länge och mycket per dag så jag känner att det verkligen skulle vara skönt att vara servervakt i såna tillfällen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan /dv /toggleid /svban ID /kick ID /sv /ooc /revive till Servervakter

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans En gång som var powergaming men den var felaktig eftersom det var desync.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka