Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127316957/
Vad är ditt namn i verkligheten? Luckas
Vad är ditt discord namn? poom#7168
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008
Berätta om din karaktär. han heter felix han är kriminel han gillar att köra motorcyklar och gillar att hänga med vänner och gillar varma kram
Varför ska just du bli whitelistad? vne ifall serven blir whaitlistad så kan jag komma in o spela utan att ta en ansökan igen
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna serven är det perfekta serven för mig tycker jag
Hur hittade du Unive? den va top 1 i min fivem lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? asså vet faktis inte
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade snöstaden för ut
Vad är ditt namn i verkligheten? Luckas
Vad är ditt discord namn? poom#7168
Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008
Berätta om din karaktär. han heter felix han är kriminel han gillar att köra motorcyklar och gillar att hänga med vänner och gillar varma kram
Varför ska just du bli whitelistad? vne ifall serven blir whaitlistad så kan jag komma in o spela utan att ta en ansökan igen
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För denna serven är det perfekta serven för mig tycker jag
Hur hittade du Unive? den va top 1 i min fivem lista
Vad har du för mål med ditt rollspel? asså vet faktis inte
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelade snöstaden för ut